Στο παρόν άρθρο γίνεται μια έρευνα σε σχέση με την αξιοπιστία των αυτοκινήτων με βάση τα χιλιόμετρα που μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο. Η πηγή για τη συλλογή στοιχείων για την έρευνα αυτή αποτέλεσε υλικό από το forum του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ. Στο 2ο μέρος του άρθρου μας παρουσιάζουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε στο carblogger.gr για τις μάρκες Honda εως Renault
Τα υπόλοιπα μέρη της έρευνας μας μπορείτε να τα βρείτε ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους:
135
|
Honda Accord |
1982 |
450.000 |
rx8_drifter(4/1) |
είχε τρυπήσει κολάρο και αρπαξε κεφαλή επισκευάστηκε. Στα χλμ αυτά παραδόθηκαν πινακίδες |
136
|
Honda Accord 2.0 |
1990 |
360.000 |
IKE(1/1) |
κανένα |
137
|
Honda Accord 2.0 |
1990 |
460.000 |
i10kate(2/1) |
κανένα |
138
|
Honda Accord 2.0 |
1990 |
1.609.000 |
dsaraf(49/1) |
αντικατάσταση της αντλίας καυσίμου, δύο ανεμιστήρες ψύξης και το ψυγείο δύο φορές |
139
|
Honda Accord |
2000 |
300.000
|
meletis_m(82/1) |
πολύ αξιόπιστο μόνο αντικατάσταση ενός
αισθητήρα λ
|
140
|
Honda Civic 1.2 |
1981 |
280.000 |
surudos(5/1) |
χωρίς κανένα πρόβλημα |
141
|
Honda Civic Coupe
|
1997
|
320.000
|
Drauto(20/3)
|
πολύ αξιόπιστο
|
142
|
Honda Civic |
1997 |
310.000 |
kzarp(19/1) |
κινητήρας με υποψία καμμένης φλάντζας από το 2008
+καταλύτης μανίσιος
|
143
|
Honda Civic 1.4 |
1992 |
250.000 |
Neos(9/1) |
ραγισμένο στρόφαλο στα χιλιομετρα αυτά. τρύπιο πιστόνι στα 200.000 χλμ. |
144
|
honda civic 1200 |
1984 |
1.289.000 |
jaxws(16/1) |
Η βλαβη στην μηχανη απο αποτομο ανεβασμα της
θερμοκρασιας. Αποσύρθηκε
|
145
|
honda civic 1,6 vtec |
1992 |
265.000 |
Dj Mitsos(53/1) |
αξιοπιστο. μόνο πρόβλημα αλλαγή
ψυγείου
|
146
|
honda civic 1,6 |
2000 |
270.000 |
ethnikofron471(16/1) |
αξιόπιστο. Το μόνο που έχει αλλαχτεί είναι η μπαταρία
και πολλαπλασιαστής μια φορά (και μετα απο αρκετα χιλιομετρα και χρόνια)
|
147
|
honda crv 2.0
|
2000
|
305.000
|
nonos(45,70/1)
|
Αγορασμενο β' χερι απο Γερμανια τα αναγραφόμενα χλμ
πιθανον και γυρισμενα... Κρεμαγιερα,διαφορικο, καμμενη φλατζα κεφαλης και αλλαγη
μοτερ αργοτερα λογω καταναλωσης λαδιου και μειωμενης αποδοσης
|
148
|
Hyundai Accent |
1999 |
209.000 |
dsaraf(22/1) |
αξιόπιστο, με τυπική συντήρηση |
149
|
Hyundai Accent |
1998 |
270.000 |
ermis1975(56/1) |
αξιόπιστο |
150
|
Hyundai Accent 1,5 |
2000 |
221.000 |
thomas lpg(59/1) |
μηχανικά προβλήματα σχεδόν κανένα , στις
180,000 χιλιόμετρα αλλαγή τσιμουχάκια βαλβίδων και υποχρεωτικά φλάντζα κεφαλής.
Τα τελευταία 150.000 χλμ με υγραέριο
|
151
|
Hyundai Accent |
2001 |
310.000 |
Κάβουρας(22/1) |
χωρίς προβλήματα, χρήση εντός πόλης |
152
|
Hyundai Accent
|
2001
|
214,000
|
trident1971(46,73/1)
|
Αλλαγη συμπλεκτη 2 φορες μεχρι τώρα, 2-3 φορες γρύλλο
σε παραθυρο, τσιμουχακια βαλβιδων,μαλλον παει για καταλυτη τωρα
|
153
|
Hyundai Accent |
2003 |
200.000 |
panos3(71/1) |
γενικα αξιοπιστο αυτοκινητο.κεραια
ιμομπιλαιζερ,φιλτρο ανθρακα αναθυμιασεων καλυφτηκαν απο την 5ετη εγγυηση.απο τα
120.000χλμ εχει αρχισει και τσιμπαει λαδια 1500μλ ανα 7500χλ.1 φορα
μπουζοκαλωδια,ηλεκτρικη κεραια και το φωτιστικο στο πορτ παγκαζ ,ενα
ψυγειο
|
154
|
Hyundai Accent |
1994 |
265.000 |
Κάβουρας(6/1) |
χρήση μόνο στην πόλη. Συμπλέκτη έχει αλλάξει μόνο μία
φορά στα 240.000km. κάθε 5.000km 1lt λάδι
|
155
|
Hyundai Atos Prime |
2000 |
230.000 |
astronautis(79/1) |
μπιλιοφόρο περίπου στα 160Κ
Μια τρόμπα καυσίμου στα 140Κ Ένα σπασμένο κολάρο στο κύκλωμα ψύξης πριν από λίγο καιρό, έχασε όλο το παραφλού σε δευτερόλεπτα, η θερμοκρασία ψηλά αλλά φλάτζα ανέπαφη |
156
|
Hyundai Excel |
1992 |
335.000 |
matador3276(26,54,57,80/1) |
Αξιόπιστο, τυπική συστήρηση. Αλλαγή εγκεφάλου το 2003. καίει λίγο λάδι |
157
|
Hyundai Excel |
1994 |
265.000 |
raptispan(61/1) |
αποσυρθηκε χωρις προβληματα το 2011.
Αξιόπιστο
|
158
|
Hyundai Lantra 1.6 |
1996 |
220.000 |
Neos(1/1) |
έκαψε φλάντζα στα χλμ αυτά |
159
|
Hyundai Sonata |
1992 |
335.000 |
futureshock(27/1) |
μεχρι τα 280.000χλμ ηταν σχετικα καλα με λιγα προβληματακια... απο εκει και περα εκαιγε αρκετο λαδι... και απεβιωσε στα 335.000χλμ |
160
|
Kia Carens |
2004 |
175.000 |
futureshock(27/1) |
αξιόπιστο, μικρά ηλεκτρικά προβλήματα (γρύλοι παραθύρων), τυπικό σέρβις |
161
|
Kia Carens |
2004 |
256.000 |
futureshock(27/1) |
αξιόπιστο, μικρά ηλεκτρικά προβλήματα (γρύλοι παραθύρων), τυπικό σέρβις |
162
|
Kia Picanto 1,1 crdi |
2010 |
156.000 |
nonos(82/1) |
αξιόπιστο χωρίς προβλήματα τυπικο σερβις |
163
|
Kia Picanto 1,1 crdi |
2007 |
251.000 |
nonos(82/1)
|
επισκευη σασμαν περιπου στις 120.000km και η αλλαγη 3
μπεκ στις 240.000km
|
164
|
lancia delta 1.4
|
1998
|
364.000
|
theodore delta(45/1)
|
Γενικά αξιόπιστο. Κάποια προβλήματα με το
σύστημα ψεκασμού
|
165
|
lancia delta 1.4 |
1994 |
230.000 |
Γιωργος lancia(52/1) |
πολύ αξιόπιστο. το μόνο που χρειάστηκε ήταν μια αντλία βενζίνης |
166
|
lancia delta 1.4 |
1994 |
265.000 |
tony_brand(18/1) |
2 αισθητηρες λ μεχρι τωρα θερμοσταστη, βαλβιδες ζεστου-κρυου,αλλαγη εισαγωης-injection,μιζα |
167
|
Lancia Delta HF
|
1994
|
175.000
|
ΒΑΣΙΛΗΣ (2/3)
|
Βλάβες εκτός των αναλώσιμων: 2 πλακέτες για τα fan
του a/c ,1 θερμοστάτης ,1 φίσα αισθητήρα φάσης ,1 servo
Ολες οι βλάβες μετά τα 8 χρόνια |
168
|
Lancia delta 1.6 HF turbo |
1992 |
280.000 |
aris07(6/1) |
αλλαγή ηλεκτρικού μηχανισμού παραθύρου
συνοδηγού,μίζα,μπαταρία,ανtλία
βενζίνης. γενικά αξιόπιστο |
169
|
Lancia Dedra
|
1994
|
265.000
|
LDriver(11/3)
|
πολύ αξιόπιστο
|
170
|
Lancia Lybra 1,8
|
2001
|
205.000
|
nonos (50,66/1)
|
Αξιόπιστο. Προγραμματισμενα (ακριβα)
service και εκτακτα 1 αλλαγη πολλαπλασιαστη και αντικατασταση θρος στροφαλου
+γρυλλος παραθυρου οδηγου
|
171
|
Lexus IS200 |
250.000 |
DimitrisTS(15/1) |
Δεν καταλαβαινει τιποτα |
|
172
|
Lexus IS200
|
340.000
|
antonis-team(34/1)
|
χωρίς προβλήματα
|
|
173
|
Lexus IS200
|
200.000
|
rx8_drifter(34/1)
|
σκληρή χρήση, χωρίς προβλήματα
|
|
174
|
Mazda 121 1.3 |
1990 |
500.000 |
dimsabas(2/2) |
μόνη βλάβη ένα μεταχειρισμένο μπλοκ κινητήρα κάπου στις 320Κ |
175
|
Mazda 121 1.3 |
1992 |
208.000 |
nonos(48/1) |
Πολύ αξιόπιστο παρόλο που φορτώνεται υπερβολικά. Αλλαγή ημιαξονίων. Κάποια προβλήματα στην ανάρτηση. |
176
|
Mazda 3
|
2004
|
280.000
|
aks2113(30/1)
|
χωρίς προβλήματα
|
177
|
Mazda 323 1,3 |
1990 |
300000 |
gatoz(1/2) |
πολύ αξιόπιστο |
178
|
Mazda 323 1,3 |
1981 |
380.000 |
Δούκας(2/1) |
κανενα |
179
|
mazda 323 1,6 |
1993 |
260.000 |
lamprosdl(15/1) |
Ψυγείο στα 185.000 καταναλωνε λίγο λάδι |
180
|
mazda demio |
1998 |
215.000 |
ΓΙΑΝΝΗΣ Μ6(22,60/1) |
Καμία βλάβη εκτός από τα αναλώσιμα |
181
|
Mazda 323 GLX 1.6 |
1998 |
250000 |
Squall85(1/1) |
Εκτός από τα προβλεπόμενα δεν έχει χρειαστεί αλλαγή το παραμικρό |
182
|
Mazda 323F 1.6 |
1989 |
552.000 |
dsaraf(49/1) |
πολύ αξιόπιστο, ελάχιστα προβλήματα, τυπική συντήρηση |
183
|
Mazda 6 1.8 |
2004 |
232.000 |
nonos(84/1) |
αρκετα σκληρης χρησης
Ακινητοποιηση απο δυναμο στις 100.000km, ενα ημιαξονιο στις 200.000km και αλλαγη σασμαν στις 220.000km |
184
|
Mazda 6 1.8 |
2003 |
194.000 |
dsaraf(49/1) |
Τα τελευταία 60000 χλμ κινείται με υγραέριο. Στην
αρχή αλλάχτηκε εντός εγγύησης ο αισθητήρας του αερόσακκου. Μια φορά μπλόκαρε το
τζάμι του οδηγού και δεν άνοιγε.
|
185
|
Mazda RX-8 |
2008(?) |
85.500 |
heras(72/1) |
Το "έσπασα" στα χιλιόμετρα αυτά.
Aνεβαζει νερα στα λαδια λογω ρηγματος. Κοστος επισκευής περιπου 2000Ε
|
186
|
Mazda Xedos 6 |
1993 |
240.000 |
REALZEUS(1/1) |
Τα μόνα που άλλαξε ήταν μπιλιοφόροι (και αυτό από
σκισμένη φισούνα) και πριν μερικές βδομάδες μια αντλία βενζίνης
|
187
|
Mercedes A Class W 169
|
2006 |
45.000 |
nonos (61/1) |
Στραβες δισκοπλακες , ακινητοποίηση
απο αντλια βενζινης, συχνα προβληματα με τη λειτουργια
της ηλιοροφης
|
188
|
Mercedes 190 1,8 |
1991 |
250.000 |
JIM A3(2/1) |
πολύ αξιόπιστο, συστηματικη συντηρηση |
189
|
Mercedes W201 190E
|
1993
|
163.000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
απροβλημάτιστο
|
190
|
Mercedes W202 C180
|
?
|
270,000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
απροβλημάτιστο
|
191
|
Mercedes W202 C180
|
1993
|
370,000
|
W202 AMG(71/1)
|
Απο τα 250.000 χιλιομετρα εχει υγραεριο. φλαντζα
κεφαλης στα 180.000. γενικά αξιόπιστο
|
191
|
Mercedes C200
|
2003
|
289.000
|
giorgos_krhth_91(60/1)
|
αξιόπιστο |
192
|
Mercedes C200
|
2003
|
420.000
|
iliasp(61/1)
|
αξιόπιστο χωρίς σοβαρά προβλήματα |
193
|
Mercedes W211 E200 K
|
2005
|
265.000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
απροβλημάτιστο
|
194
|
Mercedes 200d |
1980 |
1.500.000 |
bebes(25/1) |
πετρελαιοκίνητο. Πολύ αξιόπιστο. Στα 600.000 χλμ επισκευή μηχανής |
195
|
Mercedes 230E/W124 |
1996 |
255.000 |
DIMITRIS M(12/1) |
χωρίς ουσιαστικά προβλήματα |
196
|
Mercedes 280 SEL W126
|
470.000
|
chris palas(19/1)
|
δεν παρουσιασε κατι ιδιαιτερο περα απο αλλαγη
βαλβιδων και στεγανωτικων
(εκαιγε ολο το λαδι μεχρι να πας θεσσαλονικη) και αντλιες νερου λαδιου |
|
197
|
Mercedes Benz A 160 W168
|
2003
|
218,000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
Προβλήματα 0
|
198
|
Mercedes C180
|
1998
|
180,000
|
konnidis88(18/3)
|
το μονο που μας εβγαλε ηταν εναν καμενο αισθητηρα
στην εισαγωγη αερα
|
199
|
Mercedes s350
|
2001
|
850,000
|
chris palas(45/1)
|
ο κινητηρας δεν εχει παρουσιασει κατι ιδιαιτερο το
κιβωτιο εχει επισκευασθει τουλαχιστον μια φορα.
|
200
|
Mitsubishi carisma |
300.000 |
lamprosdl(15/1) |
αισθητηρας λαμδα |
|
201
|
Mitsubishi Colt |
2000
|
229.000 |
nonos(82/1) |
Πλημμελης συντηρηση..καιει λιγο λαδι
|
202
|
Mitsubishi Galant 1.4 |
1973 |
390.000 |
famas(2/1) |
με 2-3 ρεκτιφιέ. Παραδόθηκαν πινακίδες. |
203
|
Mitsubishi Lancer |
1985 |
315.000 |
YCNZ(3/1) |
ακομα παει |
204
|
Mitsubishi L300
|
?
|
300.000+
|
manosfr(29/1)
|
δουλεύει κανονικότατα. μικρά προβλήματα με τη μίζα
|
205
|
Nissan Almera |
1996 |
336.000 |
captain1(27/1) |
πολύ αξιόπιστο |
206
|
Nissan Almera |
1997 |
300.000 |
giorgos_krhth_91(49/1) |
πολύ αξιόπιστο, τυπική συντήρηση |
207 | NISSAN Bluebird 2,0 πετρέλαιο |
1982(?) |
1.100.000 |
Gatilaras(73/1) |
βλαβες ενα δυναμο και ενα κολλαρο καλοριφερ στις
700000χλμ και το δισκοπλατο που πατιναριζε αρκετα στις 1100000χλμ οπου δοθηκε κ
για πρεσα
|
208 | NISSAN MICRA K11 1000 cc |
1994 |
200.000 |
alexisk11(7/1) |
αλλαγη injection, αλλαγη ντρισιμπιτερ, λαδι δεν καιει, γενικά αξιόπιστο |
209
|
NISSAN MICRA 1,4 |
2005 |
210.000 |
r200(68/1) |
βεντιλατερ της magnetti mareli το οποιο χαλασε απο καρβουνακια. γενικά ευχαριστημένος |
210
|
Nissan King Cab 2.5 diesel |
1998 |
410.000 |
nonos(66/1) |
εχουν αλλαχθει ημιαξονια και σασμαν |
211
|
Nissan primera 1.6 |
2000 |
240.000 |
MILTOSTAMMY(2/1) |
Τα περισσότερα μέσα στην πόλη. Αλλαγή τρόμπας νερού στα 110.000 χλμ |
212
|
Nissan Primera p12
|
2002
|
207.000
|
carcaroth(22/3)
|
Αλλαγη κρεμαγερας,1 σωληνα του συστηματος διευθυνσης
(μαρκουτσι) και 2 μουαγε των δεξιων τροχων ως τα χλμ αυτά. Αξιόπιστο
|
213
|
Nissan Primera 1.6 |
1993 |
340.000 |
takinen(20/1) |
αξιόπιστο, δεν καιει λάδι |
214
|
Nissan Primera 1.6 |
1996 |
270.000 |
Jorge_greek(54/1) |
αξιόπιστο, μόνο μικροτριξίματα στο ρελαντί |
215
|
Nissan Primera 1.6 |
1990 |
360.000 |
Aggelos izi(55/1) |
πολύ αξιόπιστο. Καίει ελάχιστο λάδι. Ο κινητήρας
ακόμη τραβάει πολύ καλά
|
216
|
Nissan Sunny 1,4
|
1995
|
188,000
|
test(18/3)
|
πολύ αξιόπιστο
|
217
|
Nissan sunny |
1991 |
388.000 |
Camp3oN(21/1) |
αξιόπιστο |
218
|
Nissan Sunny 1.4 12V
|
1989 |
240.000
|
panos3(1/1)
|
το μοτερ δουλευει ακομα καλα,το αμαξωμα ομως και ολα τα περιφεριακα είναι χάλια |
219
|
Nissan Sunny 1.3 |
1986 |
300.000 |
Neos(1/1) |
80% των χλμ ταξίδια σε εθνικές οδούς. μοναδικό πρόβλημα στα 22 χρόνια: σπασμένη μίζα |
220
|
Nissan Sunny Β11 |
1986(?) |
385.000 |
ΒασίληςG6(48/1) |
Αξιόπιστο.Τελευταία άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία
κυρίως οταν ζορίζεται. Η μηχανή είναι πεσμένη και δεν τραβάει καλά.
|
221
|
Nissan Sunny N14 |
1993 |
237.000 |
κανενα προβλημα |
|
222
|
Nissan Sunny N14 |
1991 |
160.000 |
cosneo(2/1) |
εξ'αρχής με προβλήματα και ακινητοποιήσεις.
4 καπάκια μηχανής, πρόβλημα στο καρμπιρατέρ, καυσαέρια, διαρροές κλπ
|
223
|
Nissan Sunny N14 1,4 87ps |
1995 |
260.000 |
swift b.p.m(4/1) |
στα 150000 κάψιμο φλάντζας λόγω κολλημένου
θερμοστάτη,καλές εντυπώσεις
απ΄ το αυτοκίνητο |
224
|
Nissan Sunny 1,4 87ps mpi |
1994 |
304.000 |
r200(68/1) |
τελυταία έκαιγε
200ml λαδι απο τσιμουχακια βαλβιδων
|
225
|
Opel astra 1,4 F 16V |
1996 |
230.000 |
panos3(23/1) |
κάψιμο φλάντζας στα 100.000 χλμ. Σε καλή κατάσταση
στα χλμ αυτά δεν καίει λάδι, αμάξωμα σε πολύ καλή κατάσταση
|
226
|
Opel astra F 1,4 |
1992 |
315.000 |
CATERPILLAR(23/1)
|
αξιόπιστο (?)
|
227
|
Opel astra F 1,4 GT |
1993 |
430.000 |
Shadowjump(71/1)
|
Ο κινητηρας δεν μασαει μια, δεν καιει λαδια, τιποτα. Ουτε εχει βγαλει και ποτε ζημια. Τα μονα που αρχιζουν και χαλανε ειναι τα ηλεκτρολογικα |
228
|
Opel astra 1,4 G |
1998 |
230.000 |
dsaraf(54/1)
|
Αξιόπιστο. Δυο φορές έχει
αλλάξει την πλεξούδα (distribiter + μπουζοκαλώδια)
τον 4ο και τον 8ο χρόνο. Επίσης μια φορά αλλάχτηκε δυναμό και προλειπτικά τρόμπα
νερού στα 60.000 χλμ
|
229
|
Opel astra 1,4 G |
1999 |
620.000 |
dsaraf(22/1) |
σχεδόν όλα τα χλμ εκτός πόλης. Μοναδική βλάβη μια
αντλία νερού
|
230 | Opel astra 1,4 G |
2000 |
178.000 |
pipinos1976(5/5) |
Υδραντλία στα 45.000 Km., Καμμένες λάμπες Η7 κάθε 2
χρόνια, Αισθητήρας λ, Αισθητήρας abs που πάει πακέτο με το μουαγιέ λόγω
προβληματικής ζυγοστάθμισης, Βουλωμένα μπεκ λόγω φθηνής βενζίνης, ανέβασε
θερμοκρασία και κόντεψε να φτάσει κόκκινο. Θερμοστάτης; Αισθητήρας ή βαλβίδα
θερμοκρασίας; Φλάντζα, Ψυγείο από πέτρα στο δρόμο που του άνοιξε τρύπα και έχανε
σταθερά
|
231 | Opel astra 1,4 G |
2001 |
338.000 |
nonos(84/1) |
Μονη εκτακτη αλλα ακριβη ζημια ένας
καμμενος εγκεφαλος
|
232
|
Opel astra 1,4 G |
2002 |
307.000 |
Lemon3(20/1) |
μιά πολλαπλή ραγισμένη, κατά τα άλλα αξιόπιστο
|
233
|
Opel astra 1,4 G |
2000? |
195.000 |
mitsdim1(54/1) |
αξιόπιστο χωρίς σοβαρή βλάβη ως τώρα
|
234
|
Opel astra 1,4 G |
2000 |
400.000 |
nonos(84/1) |
Μια φορα καμμενη φλατζα
-Ραγισμενο καπακι μηχανης και αντικατασταση του στις 280.000km -Τρομπα βενζινης στις 318.000km -Πολλαπλασσιαστης |
235
|
Opel astra 1,6 Coupe Bertone |
2002 |
215.000 |
dsaraf(49/1) |
αξιόπιστο με
τυπική συντήρηση. Τελευταία καταναλώνει 1
lt λάδι ανά 8000 χλμ
|
236
|
Opel astra 1,6Turbo GTC |
2008 |
180.000 |
dsaraf(54/1) |
αξιόπιστο με
τυπική συντήρηση.Παρόλο
που είναι βελτιωμένο, δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα
|
237
|
Opel astra H 1,6 |
2004 |
142.000 |
nonos(85/1) |
μηχανισμος παραθυρου οδηγου
-πολλες φορες δεν κλεινει το ραδιοφωνο κατα την ακινητοποιηση :-σπασμενοι διακοπτες παραθυρου στο μπρατσο της πορτας του οδηγου-δε κλειδωνει το πορτ- μπαγκαζ με το κεντρικο κλειδωμα πλεον-αλλαγη σερπαντινας αεροσακουα |
238
|
opel corsa a 1.0 |
1985 |
500.000 |
Squall85(15/1) |
Δεν καταλαβαινει τιποτα
|
239
|
Opel Corsa A 1.2s |
1986 |
347.000 |
panorg(13,15,22/1) |
τα περισσοτερα εκτος πολης. Μοναδική βλάβη ως τωρα ο
ηλεκτρικος διανομεας(ντιστριμπιτερ), λειτουργεί κανονικά
|
240
|
Opel Corsa B 1,2
|
1994
|
200.000
|
geo134
|
αξιόπιστο
|
241
|
Opel Corsa C
|
2004
|
180.000
|
meletis_m(82/1)
|
αξιόπιστο
τρόμπα βενζίνης στα 90.0000 χλμ
|
242 |
Opel Corsa C 1.2
|
2001
|
225.000
|
Kitsios(84/1)
|
αξιόπιστο
χωρίς προβλήματα
|
243 |
Opel Corsa C 1,4
|
2005
|
286.000
|
Georgemit(84/1)
|
πουλήθηκε με 286.000 χλμ με τον κινητήρα σε άψογη
κατάσταση χωρίς την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ζημιά μια αντλία βενζινης από
νοθευμένο καύσιμο και 3 ράβδοι ζανφόρ (λόγω χαμηλώματος)
|
244 |
Opel Corsa C 1,2
|
2002
|
120.000
|
ankyr(61/1)
|
ο κινητήρας
άντεξε μόνο μέχρι τα 120.000χλμ. Από τα 100.000χλμ
και μετά έκαιγε λάδια και εν τέλει παρέδωσε. Πολλές βλάβες μετά
τα 70,000 χλμ
|
245 | Opel Combo 1.4 |
1996 |
276.000 |
tsargy(66/1) |
Γενική επισκευή δεν έχει κάνει, μόνο μία φλάντζα
καπακιού στις 192,000. Δεν καίει λάδια. Ευαίσθητα σημεία ρουλεμάν
εμπρόσθιων τροχών μαζί με τους διακόπτες του τιμονιού
|
246 | Opel Kadett 1.2 |
1964 |
270.000 |
pipinos1976(6/1) |
καμμένη φλάντζα στα 270.000+ Km και ρεκτιφιέ στα
250.000 Km περίπου
|
247 | Opel Manta 1.9 auto |
1985 |
300.000 |
Gatilaras(73/1) |
Ζημιες μια εξατμιση,καρμπυρατερ και μια φλατζα
(λογω σκληρής χρησης)
|
248 | Opel Vectra A 1.8 |
1993(?) |
205.000 |
Gatilaras(73/1) |
Ζημιες:αισθητηρας λ στα 100000χλμ,τρομπα βεζινης μετα
απο περιπου 10000χλμ,βλαβη στο immobilizer μετα απο λιγο καιρο κ απομονωση του
|
249 | Opel Vectra C 1.8 140 PS |
2006 |
275.000 |
Gatilaras(73/1) |
Ζημιες 1 δισκοπλατο στις 95000χλμ απο
κακομεταχειριση,1 ακρομπαρο δεξι στις 150000χλμ απο χωματοδρομους χαλι
μαυρο,τωρα θελει ενα ρουλεμαν τροχου δεξια. Ακινητοποίηση από
τρομπα βενζινης. τα περισσοτερα χλμ γραμμενα σε δρομους
|
250 | Peugeot 106 rallye 8v |
230.000 |
blinkys(7/1) |
σκληρή χρήση, μεγάλη ζημιά δεν έχει βγάλει
|
|
251 | PEUGEOT 205 1.4 |
1991 |
301000 |
bill97480(23/1) |
Εχεί κάψει δύο φορές φλάντζα. Ανεβάζει
θερμοκρασία
|
252 | PEUGEOT 205 1.4 |
1994 |
240.000 |
Δ.Μπ(60/1) |
αξιόπιστο. Στα 232000 άρχισε να καίει λίγο
λαδι (περίπου 700 γρ. κάθε 1000 χλμ.). Εγινε επισκευή της μηχανής (τσιμουχάκια
βαλβίδων κ.λ.π)
|
253 | PEUGEOT 205 rallye |
? |
185.000 |
dim63(84/1) |
αξiόπιστο,
μόνο αναλώσιμα
|
254 |
PEUGEOT 206 1.4
|
2000
|
230.000
|
sofia78(29/1)
|
ήπια χρήση, αξιόπιστο
|
255 | PEUGEOT 206 1.4 |
2000 |
227.000 |
hlias1976(7/1) |
μεικτη χρηση,καμένο μπεκ στις 130.000, ανλια βενζινης
|
256 |
Peugeot 206 1.6 16v xs
|
2005
|
95.000
|
nonos(28,66/1)
|
μιζα,2 σετ συμπλεκτη,ψυγειο καλοριφερ,λαστιχενια
φλαντζα ψευτοκαπακου. Σκληρη χρηση απο 2 ιδιοκτητες. Στα χλμ
αυτά εβγαλε φλατζα κεφαλης
|
257 | Peugeot 206 1.6 16v xs |
270.000 |
nonos(26/1) |
σε λιγοτερο απο μια 10ετια τα χλμ αυτά. Δεν εχει
βγαλει τιποτα. Λογω χρησης-χιλιομετρων μονο ψαλιδια, ζαμφορ και συμπλεκτη μια
φορα
|
|
258 | peugeot 304 |
1978 |
1.000.000 |
drdino(3/1) |
Κάθε 150k-200k περίπου μια φλάντζα κεφαλής |
259 |
Peugeot 306 1.4
|
1993
|
239,000
|
Thomas_C200K(46/1)
|
προβληματα λιγα, αλλαγη μοτερ υαλοκαθαριστηρων,
αλλαγη φλαντζας λογω προβληματος με το παραφλου, αλλαγη γρυλλων και στα 4
παραθυρα
|
260 | Peugeot 306 1.4 |
1993 |
332.000 |
thymios(3,63/1), nonos (63/1) |
πολύ καλή συντήρηση, λάδια/φίλτρα ανά 10.000 χλμ, τα
υπόλοιπα ανά 20.000 χλμ. Προβλήματα: - τσιμουχάκια (προληπτικά αλλάχτηκε και η
φλάτζα, αν και ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.και τα τσιμουχάκια κακώς αλλάχτηκαν)
- πεταλούδα γκαζιού - ψυγείο νερού - Μια βάση μηχανής.Λάδι καίει ελάχιστο
εδώ και λίγους μήνες.
|
261 | peugeot 306 s16 | ? | 225.000 | dim63 (84/1) | αξιόπιστο, μόνο αναλώσιμα |
262 | peugeot 306 1.4 | 1999 | 382.000 | nonos (82/1) | πουληθηκε με αυτα τα χιλιομετρα το '07 με μονη βλαβη εναν περιστροφικο διακοπτη ανακυκλωσης αερα! |
263 | peugeot 307 1.4 | 2001 | 194.000 | downhill (55/1) | αξιόπιστο χωρίς σημαντικά προβλήματα |
264 | peugeot 307 1.6 | 2005 | 190.000 | nonos (80/1) | υγραεριο απο τα 150.000km.. αλλαγη 2 ρουλεμαν σασμαν και πολλα-πλασιαστη |
265 | Peugeot 405 1.4 (TU) 75 hp |
1994(;) |
280.000 |
deep purple(17/1) |
Δύο φορές φλάντζα κεφαλής, τωρα λειτουργεί κανονικά.
έχει γίνει και
αλλαγή σασμάν |
267 | peugeot 406 |
1998 |
310.000 |
drdino(3,22/1)
|
καταναλώνει λίγο λάδι
|
268 | Peugeot 407 2.2 |
304.000 |
nonos(26,82/1) |
σχεδον ολα ανοιχτα-καλα χιλιομετρα. Καμια εκτακτη
βλαβη περαν προκαθορισμενων service αλλαγες λαδιων κτλ
|
|
269 | Renault 19 |
1992 |
260.000 |
rafi(6/1) |
δυναμό,βαλβίδα ψυγειου(οταν το πηραμε). γενικά
αξιόπιστο, τυπική
συντήρηση |
270 |
renault 19 1.4
|
1993
|
260.000
|
dr.spiderman(2/1)
|
πλημελή συντήρηση, αρχισε να πηγαινει σαν δικυλινδρο
στο τέλος
|
271 | Renault 19 1.4 |
1992 |
310.000 |
dsaraf(22/1) |
λίγα προβλήματα, αξιόπιστο |
272 | Renault 19 1.4 |
1992 |
350.000 |
nonos(6/1) |
κανένα πρόβλημα |
273 | Renault 19 1.4 |
1991(?)
|
280.000 |
Orestisren(1/2) |
πέραν της προγραμματισμένης συντήρησης απολύτως τίποτε |
274 | Renault 19 1.8 16V |
1993 |
300.000 |
nonos(6,23/1) |
αφησε τον ιδιο ιμαντα εκκεντροφορου πανω για 200000
χλμ. Επισκευή μοτέρ
και απροβληματιστο ως τις 300.000km |
275 | Renault 21 |
1987 |
200.000 |
Coyot(4/1) |
τα μέταλλα ΟΚ, αλλά τα πάσης φύσεως υποσυστήματα
(ιδίως ψύξη,
τροφοδοσία) προβληματικά εξ αρχής |
276 | renault 21 gts 1.7 cat |
1991 |
330.000 |
larson(15/1) |
με'σκίσιμο'. Δεν έκαιγε λάδι, μοτέρ αξιόπιστο |
277 | Renault Clio I 1.4RT |
1992 |
305.000 |
D1FF(3/1) |
Λάδι ξεκίνησε να τσιμπά ( λίγο ) στα 270.000 |
278 |
Renault Clio I
|
1992 |
290.000 |
mad_n(2/3)
|
με σκληρή χρήση, αξιόπιστο
|
279 | Renault Clio I |
1992 |
203.000 |
Chocoholix(7/1) |
πολλές επισκευές εκτός μηχανής. η μηχανή αξιόπιστη
|
280 | Renault Clio II 1,2 8V | 1999(?) |
170.000
|
mop26(1/2) | πολύ αξιόπιστο, έκαιγε λίγο λάδι |
281 | Renault Clio ΙΙ 1.4 |
2004 |
33.000 |
nass(21/1) |
αναξιόπιστο (αλλαγή πολλαπλασιαστές, διάφορα
ηλεκτρονικά κτλ.), έμεινε
τελείως από κινητήρα: έλλειψη συμπίεσης σε 2 από τους 4 κυλίνδρους |
282 |
Renault Laguna I 1.6 16V
|
198.000
|
TRAVELLER (1/3)
|
καλό ...αλλά είχε μια αδυναμία στο να καίει την
πολλαπλή εξαγωγής
|
|
283 |
Renault Laguna IΙ
|
2002
|
175.000
|
giorgostap (16/4)
|
Αξιόπιστο.
το μονο προβλημα που να εχει βγαλει ειναι μια μπαταρια και ενας διακοπτης για το
τζαμι του οδηγού. Σκληρή χρήση
|
284 |
Renault Laguna IΙ
|
2004
|
100.000
|
alexeft (/1)
|
το τελευταίο 15 μηνο μου έχει
κοστίσει σε επισκευές περίπου 2500 ευρώ με βασικές ζημιές πλατώ- δίσκος ,
στροφαλοφόρος-μη φόρτιση δυναμό, κατέβασμα σασμάν-αλλαγή ρουλεμάν, και νερά στο
πάτωμα του οδηγού. άλλα δύο προβλήματα στα
προηγούμενα χρόνια με το καρέ ημιαξονίου που ήθελε αλλαγή όλο το ημιαξόνιο για
τη βλάβη στα πάσα ενός δαχτυλιδιού.
|
285 | Renault Megane I |
1996 |
220.000 |
samatistas(1/1) |
μόνο ένα τσοκ που έκανε θόρυβο αμελητέου κόστους και
το λαμπάκι της οθόνης του ηχοσυστήματος που καιγόταν
συχνά
|
286 | Renault Megane I |
1997 |
116.000 |
nonos(83/1) |
Αλλαγμενος Λ, πλακετα ανακυκλωσης αερα,
πριζες-γειωσεις πισω φαναριων, μια φουσκα ημιαξονιων,αισθητηρας
στροφαλου,αισθητηρας ταχυμετρου, πολλαπλασιαστης
|
287 | Renault Megane Coupe 1,4 |
2001 |
278.000 |
nonos(82/1) |
2 σκασμενα κολλαρα ψυξης και καψιμο φλατζας, ψυγειο
καλοριφερ,πολλαπλασσιαστης, κολλημενα πισω ηλεκτρικα παραθυρα-φινιστρινια,
προβλημα με την οθονη πληροφοριων, αλλαγη του μοχλικου συστηματος αλλαγης
ταχυτητων
|
288 | Renault Twingo Ι |
1993 |
420.000 |
dsaraf(61/1) |
Γενικά αξιόπιστο. Φλάντζα κεφαλής στα
300.000 χλμ. Στα 420.000 χλμ χτύπησε μπιέλα και μάλλον πάει για απόσυρση
|
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!