Καθώς η Γηραιά Ήπειρος δείχνει σημάδια ανάκαμψης, το καταναλωτικό κοινό συνεχίζει να στρέφεται στο απόλυτο αυτοκινητικό trend: τα SUV/Crossover. Για πρώτη χρονιά το 2015, τα οχήματα ελεύθερου χρόνου ξεπέρασαν σε πωλήσεις στην Ευρώπη τα σουπερμίνι αλλά και τα μικρομεσαία οικογενειακά, τις δύο «κραταιές» κατηγορίες επί δεκαετίες.
Η ευρωπαϊκή αγορά νέων αυτοκινήτων έκλεισε το 2015 με άνοδο 9,3%, πολύ πάνω από τις εκτιμήσεις των εταιρειών. Σε αυτό συνετέλεσαν τα SUV και τα crossover, που παρουσίασαν αύξηση 24% σε σχέση με το 2014. Συνολικά πουλήθηκαν 3,2 εκατ. SUV/crossover, αριθμός που αντιστοιχεί σε μερίδιο 22,5%. Σχεδόν δηλαδή 1 στα 4 νέα αυτοκίνητα ήταν όχημα ελεύθερου χρόνου...