9 Μαρ 2016

Αυτοκίνητο με 1000-1500 ευρώ: Η δικιά μας περίπτωση, δυο χρόνια μετά

Όπως θα έχετε διαπιστώσει όσοι παρακολουθείτε την αρθρογραφία μας, ασχολούμαστε με θέματα που αφορούν ως επί το πλείστον προσιτά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς ακόμη και με 1500 ευρώ! Η φιλοσοφία μας και στην προσωπική μας ζωή είναι ίδια: Η απόκτηση ενός αξιόλογου αυτοκινήτου με λίγα χρήματα που να καλύπτει τις ανάγκες μας μη κοστίζοντας μια ολόκληρη περιουσία. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία αυτή κάναμε δικό μας ένα προσιτό πλην όμως πανέμορφο αυτοκίνητο!


Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι ένα Nissan 100ΝΧ μοντέλο του 1994 και είναι πλέον το προσωπικό μας αυτοκίνητο το οποίο έχει κλείσει δυο χρόνια στα χέρια μας. Διαθέτει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1600 κυβικών εκατοστών με σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων και απόδοση 102 ίππων.
Το αυτοκίνητο εκτός από την ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση που ακόμη και σήμερα γυρίζει κεφάλια, διαθέτει και οροφή τύπου T-top οπότε μετατρέπεται πολύ εύκολα σε κάμπριο!
Λεπτομέρειες για το πως το αποκτήσαμε, τους ελέγχους που κάναμε καθώς και τις επισκευές / συντήρηση τον πρώτο χρόνο μαζί μας, μπορείτε να βρείτε στο προηγούμενο μας άρθρο.
Παρόλο το μικρό κόστος κτήσης του αυτοκινήτου, είχε τις ανέσεις που ζητάει κανείς σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όπως ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα A/C και υδραυλικό τιμόνι.



Στο πρώτο χρόνο κτήσης του αυτοκινήτου έχοντας διανύσει 14000 χιλιόμετρα είχαμε κατανάλωση που ήταν γύρω στα 10-10,5 λίτρα / 100 χλμ εντός πόλης (θεσσαλονίκη) και 6-6,5 λίτρα / 100 χλμ εκτός σε βενζίνη με λογική χρήση.
Στον δεύτερο χρόνο που είχαμε το αυτοκίνητο, μας απέδειξε την ιαπωνική του καταγωγή. Δεν χρειάστηκε με άλλα λόγια καμία επισκευή πέρα από την προγραμματισμένη συντήρηση του.
Στο εν λόγω αυτοκίνητο κάναμε μέσα στο 2ο χρόνο και μια δοκιμή που μας βγήκε πολύ πετυχημένη. Βάλαμε μαγνητάκια στο καλώδιο τροφοδοσίας βενζίνης του κινητήρα με σκοπό να πετύχουμε μεγαλύτερη οικονομία σε καύσιμο. Τα μαγνητάκια τα πήραμε με μηδενικό κόστος από τα εξαρτήμετα ενός παλιού σκληρού δίσκου. Μετά από 1500 περίπου χιλιόμετρα (κατά τα οποία δεν παρατηρήσαμε καμία αλλαγή), το αυτοκίνητο άρχισε να τραβάει καλύτερα και το σημαντικότερο να καταναλώνει γύρω στα 1,5-2 λίτρα λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ σε σχέση με την κατανάλωση που αναφέραμε προηγουμένως! Περισσότερα για τα τεστ μας με τα μαγνητάκια  και την οικονομία καυσίμου αλλά και πως θα τα βρείτε δωρεάν, μπορείτε να διαβάσετε παλιότερο μας άρθρο.
Κατά τα άλλα το 2ο χρόνο διανύσαμε άλλα 13.500 χλμ περίπου με το αυτοκίνητό μας και κάναμε το προγραμματισμένο σέρβις, όπου έγιναν

  • αλλαγή λαδιών
  • αλλαγή ιμάντα δυναμό
  • αντικατάσταση σχισμένης φισούνας ημιαξονίου

και φυσικά ένας έλεγχος καλής λειτουργίας του αυτοκινήτου. Το κόστος ήταν λίγο πιο κάτω από 100 ευρώ.
Κάτι άλλο που χρειάστηκε το αυτοκίνητο μας ήταν αλλαγή ελαστικών. Βρήκαμε λοιπόν μία πολύ καλή προσφορά στο deal-tyre στη Θεσσαλονίκη όπου αλλάξαμε ελαστικά διαστάσεων 195/50/15 με 250€!


Σαν συμπέρασμα των παραπάνω μπορούμε να πούμε ότι πραγματοποιήσαμε ένα όνειρο που είχαμε ως εικοσάρηδες με ένα πολύ μικρό κόστος και αποκτήσαμε ένα αυτοκίνητο σε πολύ καλή κατάσταση. Ένα αυτοκίνητο που όταν κυκλοφόρησε ήταν για εμάς άπιαστο όνειρο καθώς κόστιζε 7 εκατομμύρια δραχμές (~21000 ευρώ), έγινε δικό μας μόλις με 1500 ευρώ!
Το "ηθικά διδάγματα" από την αγορά αυτή είναι ότι
1) Με λίγο (ή περισσότερο) ψάξιμο μπορεί κανείς να βρει ό,τι τύπου αυτοκίνητο επιθυμεί ακόμη και να μη διαθέτει πολλά χρήματα.
2) Ευκαιρίες υπάρχουν και γίνονται όλο και περισσότερες στους δύσκολους καιρούς που ζούμε

Και στα δικά σας!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...