Δέκα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που διάνυσαν πάνω από 500,000 χλμ: Οι δικές σας αναφορές!

Ήρθε η ώρα να αξιοποιήσουμε τα αποτελέσματα από τις έρευνές μας όσον αφορά την αξιοπιστία των αυτοκινήτων και να σας παρουσιάσουμε βενζινοκίνητα αυτοκίνητα που έχουν ξεπεράσε κάθε προσδόκιμο και έχουν διανύσει πάνω από 500,000 χιλιόμετρα! Τα στοιχεία αυτά τα έχουμε συλλέξει από συζητήσεις με φίλους καθώς και από στοιχεία από το ερωτηματολόγιο μας




Οι αναφορές στα αυτοκίνητα που παρουσιάζουμε είναι καταγεγραμμένες από το blog μας carblogger.gr στα άρθρα μας και στις έρευνές μας και είναι:

α. Από το άρθρο μας: Αξιοπιστία αυτοκινήτων: Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο;
β. Από το άρθρο μας: Αξιοπιστία αυτοκινήτων: Οι φίλοι μιλάνε για τα αυτοκίνητα τους
γ. Τα αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο μας

Σε κάθε αυτοκίνητο που παρουσιάζουμε θα αναφερόμαστε στο άρθρο από το οποίο αντλήσαμε το αποτέλεσμα με (α), (β), (γ) αντίστοιχα.


1. Honda Civic 1984:1,289,000 χλμ (α)








Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο του 1984 και είχε τον κινητήρα των 1,2 κίτρων και 65 ίππων. Αποδείχθηκε πάρα πολύ αξιόπιστο παρόλη την κακή χρήση που είχε. Ο ιδιοκτήτης δηλώνει ότι θα άντεχε ακόμη περισσότερο αν το οδηγούσε με λογικούς ρυθμούς. Χαρακτηριστικά δηλώνει ότι "Η βλαβη ηταν στην μηχανη προηλθε απο αποτομο ανεβασμα της θερμοκρασιας κινουμενο στην Ε.Ο στο υψος της Βαρυμπομπης περι τα 140 χλμ"


2. Toyota Corolla 1991: 1,160,000 χλμ (β)




Η Corolla που αναφερόμαστε είναι μοντέλο του 1991 με κινητήρα 1,3 λίτρων και.. 1,160,000 χλμ! Όχι δεν κάναμε κάποιο λάθος, το νούμερο που αναφέρουμε είναι πραγματικό! Ο φίλος μας δηλώνει απόλυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο του καθώς είναι ακόμη και σήμερα με αυτόν τον αριθμό χιλιομέτρων σε πλήρη λειτουργία και το χρησιμοποιεί για μετακινήσεις εντός πόλης. Η συντήρηση του αυτοκινήτου είναι τυπική και η οδήγηση του νορμάλ όλα αυτά τα χρόνια.
Δεν θυμάται ο φίλος μας να έχει κάνει κάποια σοβαρή επισκευή στο αυτοκίνητο πέρα από τα αναλώσιμα (λάστιχα, συμπλέκτης, μπαταρία κλπ). Το αυτοκίνητο όπως μας δηλώνει ο φίλος μας καίει ελάχιστο λάδι.

Το αυτοκίνητο όπως μας λέει είναι οικονομικό, χωρίς να μας δίνει ακριβείς τιμές κατανάλωσης.


3. Fiat Brava 928,000 χλμ (β)







Πριν από λίγο καιρό, μας κίνησε το ενδιαφέρον η αναφορά ενός φίλου του blog μας για ένα Fiat που κοντεύει το 1,000,000 χιλιόμετρα. Επικοινωνήσαμε με τον ιδιοκτήτη και πήραμε πολύτιμο υλικό! Ο κ. Γιώργος με μεγάλη προθυμία (και τον ευχαριστούμε πολύ γι' αυτό) απάντησε σε όλες μας τις ερωτήσεις με κάθε δυνατή λεπτομέρεια για το ιστορικό του αυτοκινήτου. Πρόκειται για ένα Fiat Brava αγορασμένο καινούργιο το 1999 με τον δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα των 1242 κ.εκ και των 82 ίππων.
Αρχικά, να διευκρινίσουμε ότι τα χιλιόμετρα που διένυσε το αυτοκίνητο δεν έγιναν με μόνο έναν κινητήρα. Ο πρώτος κινητήρας παρέδωσε το πνεύμα του στις 300.000 χλμ καθώς ο ιδιοκτήτης του μας είπε ότι είχε πέσει πολύ η απόδοσή του και έχρηζε αντικατάστασης.
Έτσι, στα χιλιόμετρα αυτά ο κινητήρας αντικαταστάθηκε με έναν μεταχειρισμένο αγνώστων χιλιομέτρων. Ο κινητήρας αυτός διένυσε άλλα..628,000 χλμ μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές. Πριν λίγες μέρες, τρύπησε μια τάπα από τον κορμό , ανέβασε θερμοκρασία και έκαψε φλάντζα. Η βλάβη αυτή επισκευάστηκε και το αυτοκίνητο συνεχίζει ακάθεκτο να γράφει χιλιόμετρα!
Έτσι, στο διάστημα των 628,000 με τον δεύτερο κινητήρα, το αυτοκίνητο το μόνο που χρειάστηκε εκτός της προγραμματισμένης συντήρησης, ήταν ένα..ψυγείο και μια μίζα(!!)
Άλλες πληροφορίες που μας έδωσε ο κ. Γιώργος, σχετικά μετα αναλώσιμα του ήταν άλλαξε 3 ή 4 φορές δίσκο συμπλέκτη.

 4. Opel Astra G 750.000 χλμ (β)



Του φίλου μας που είναι μοντέλο του 1999 με κινητήρα επίσης 1,4 λίτρων και 90 ίππων. Ο φίλος μας έχει διανύσει με το αυτοκίνητο του 750.000 χλμ! Στα χιλιόμετρα αυτά πούλησε το αυτοκίνητο του στην αντιπροσωπεία η οποία το κράτησε για να επιδεικνύει την αξιοπιστία του μοντέλου. Σχεδόν ποτέ δεν απασχόλησε με προβλήματα τον φίλο μας με μοναδική αλλαγή εκτός προγραμματισμένης συντήρησης μια αντλία νερού. Φυσικά, μετά την πώληση του εν λόγω αυτοκινήτου ξανααγόρασε Opel Astra δεδομένου ότι είναι πολύ ευχαριστημένος από το μοντέλο αυτό.
Ικανοποιημένος είναι επίσης και σε επίπεδο ποιότητας και χώρων και αρκετά ικανοποιημένος επίσης και από τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Για την κατανάλωση δεν μας έδωσε στοιχεία.
 
5. Toyota Starlet Mk4 627.000 χλμ (β)








Το αυτοκίνητο του φίλου μας Μακ Έχαν (special thanks) είναι ένα Toyota starlet του 96 τελευταιας γενιας με το 16βαλβιδο κινητηρα. Το αυτοκινητο εχει αυτη τη στιγμη 627.000 χλμ με αριστη αξιοπιστια τα μοναδικα προβληματα που τον απασχολησαν ηταν πριν 8-9 χρονια που χαλασε το εργοστασιακο ραδιοκασσετοφωνο και προπερσι καηκε το λαμπακι στη πλαφονιερα
Απο τις 80.000 χλμ μετα απο λαθος του πατερα του που αφησε ανοιχτη την ταπα για τα λαδια τσιμπαει λιγο λαδακι 1 lt /3-4000 χιλιομετρα
Ειναι λοιπον τερας αξιοπιστιας σύμφωνα με τα λεγόμενα του παροτι εδω και 2.5 χρονια που ειναι στην κατοχη του όντας νεος και ανησυχος οδηγος του "πινει το αιμα" και έχει κανει μαζι του 80.000 χιλιομετρα σαν οδηγος και ειναι απολυτα ευχαριστημενος.
Η καταναλωση ειναι 7.5-8 εντος πολης και 5.5-6.5 με ηρεμη και κανονικη οδηγηση. Εκτος πόλης οι επιδοσεις του ειναι εξεραιτικες για την εποχη και τα κυβικα του. Ακόμα και σε μεγαλες ταχυτητες η οδικη του συμπεριφορα ειναι πολυ καλη και θα ηταν ακομα καλυτερη αν δεν επηρεαζόταν από  δυνατούς πλευρικούς ανέμους

6. Mazda 323F 552.000 χλμ (β)


Το 323F του φίλου μας ανήκει στα αυτοκίνητα που εντυπωσιάζουν εκτός από την εμφάνιση και με την αξιοπιστία τους. Είναι μοντέλο του 1989 με κινητήρα 1,6 λίτρων και έχει διανύσει....552.000 χιλιόμετρα! Δίκαια κατακτά λοιπόν τον τίτλο του μακροβιότερου αλλά και του αυτοκινήτου που έχει αποδείξει την αντοχή του στο χρόνο! Η αναφορά αυτή του φίλου μας έρχεται να επιβεβαιώσει  τα στοιχεία της έρευνα μας  για την αντοχή του συγκεκριμένου μοντέλου στο πέρασμα του χρόνου. Από πλευράς αξιοπιστίας, δεν τον έχει απασχολήσει ποτέ πέρα από την προγραμματισμένη συντήρηση.
Ο ιδιοκτήτης του είναι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο σε όλα τα επίπεδα. Το αυτοκίνητο έχει αρκετά καλές επιδόσεις, αρκετα καλο κρατημα μηδενικες σκουριες κ πολυ καλη ποιοτητα!.Tα εξαρτηματα που εχει πανω του ειναι όλα τα εργοστασιακά κ το χρώμα του (μαυρο )πολυ λαμπερο για τα χρονια του!
Από άποψη κατανάλωσης, το αυτοκίνητο μας λέει ο φίλος μας ότι είναι αρκετά οικονομικό, χωρίς όμως να μας προσδιορίζει την κατανάλωση με συγκεκριμένους αριθμούς.

7. Nissan Primera 1995 530.000 χλμ  (γ)









Η αναφορά αφορά ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 1,6 λίτρων. O φίλος μας αγόρασε το αυτοκίνητο μεταχειρισμένο με 175000. Όσον αφορά την αξιοπιστία του ο φίλος μας την αξιολογεί ως άριστη και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος και από τις επιδόσεις του, την ποιότητα κατασκευής και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Είχε μόνο μια ακινητοποίηση αυτά τα χρόνια.

8. BMW    520 e34    2000    Βενζίνη    1993    526000  χλμ    









Η δεύτερη αναφορά μας σε γερμανικό αυτοκινητο έρχεται για μια BMW 520 με κωδικό e34. Η αξιοπιστία του αυτοκινήτου κρίνεται άριστη. Το αυτοκινητο δεν έχει ποτέ ακινητοποιηθεί από βλάβη. Το στυλ οδήγησης του φίλου μας είναι κανονικό και γενικά είναι πάρα πολύ ευχαριστημένος. Μόνο από τις επιδόσεις του έχει ένα μικρό παράπονο χαρακτηρίχζοντας της ως μέτριες. Χαρακτηριστικά μας δηλώνει "Δεν το αλλαζω με τιποτα..Του εχω απολυτη εμπιστοσυνη..Δεν τριζει τιποτα στο εσωτερικο του..Το ταξιδι μαζι του ειναι απολαυση.."    

9. Nissan    cherry    Βενζίνη    1988    525000 χλμ 








Άλλος ένας εκπρόσωπος της χώρας του ανατέλοντος ηλίου. Το Nissan Cherry που αναφερόμαστε έχει κινητήρα 1,0 λίτρου και αγοράστηκε μεταχειρισμένο το 2002έχοντας ήδη 320.000 χλμ. Το αυτοκίνητο έχει αποδειχθεί τέρας αξιοπιστίας καθώς ο ιδιοκτήτης ασχολείται μαζί του μόνο αν προκύψει βλάβη(!!). Γενικά ο φίλος μας είναι ευχαριστημένος από το αυτοκινητο του παρόλο που χαρακτηρίζει μέτριες τις επιδόσεις του (κάτι πολύ λογικό)


10. Citroen    c5   Βενζίνη / Υγραέριο    2002    520000 χλμ 








Ο φίλος μας απέκτησε το αυτοκίνητο (1,8 λίτρων) μεταχειρισμένο το 2003 με 32000 χλμ. Χαρακτηρίζει τηναξιοπιστία του πάρα πολύ καλή και γενικότερα δηλώνει πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
Στα 152000 χλμ τοποθετηθηκε υγραεροκινηση ICOM (υγρου ψεκασμου),  Αλλάχτηκε 2 φορες το σετ συμπλεκτη, 2 φορες σφαιρες αναρτησης, στα 350000 αλλαγη καταλυτη και αισθητηρας λ, και 1 ημιαξονιο αριστερο στα 280000.  Ηλεκτρικα μεχρι σημερα μονο μερικες φορες κανει διακοπες το μοτερ ρθυμιση θερμοκρασιας απο τη πλευρα του οδηγου, και μια φορα πολλαπλασιαστη.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...