Στο 3ο μέρος του άρθρου μας (το πρώτο μέρος θα το βρείτε εδώ, το δεύτερο θα το βρείτε εδώ) συνεχίζουμε στο carblogger.gr την παρουσίαση αυτοκινήτων που έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τον συνηθισμένο κύκλο παραγωγής των 6-8 χρόνων και παράγονται στις μέρες μας ή έχει διακοπεί πρόσφατα η παραγωγή τους. Ας πάμε λοιπόν να δούμε μαζί αυτούς τους Μαθουσάλες της αυτοκίνησης!
fiat uno (1983-13)
To fiat uno γνώρισε μεγάλη επιτυχία ως αυτοκίνητο στην Ευρώπη καθώς παράχθηκε για 12 ολόκληρα χρόνια από το 1983 μέχρι το 1995, κάτι που αποτελεί ένα μεγάλο διάστημα για τα ευρωπαϊκά δεδομένα. Στο διάστημα αυτό υπέστη έναν εκτεταμένο ανασχεδιασμό το 1989. Εκτός Ευρώπης, παραγόταν για κάποια χρονικά διαστήματα (μετά την λήξη της παραγωγής του στην Ευρώπη) στην Νότιο Αμερική, στις Φιλιπίννες και στο Μαρόκο. Η χώρα όμως που κράτησε την παραγωγή του μέχρι και το τέλος του 2013, ήταν η Βραζιλία, όπου το 2004 υπέστη κι άλλον ανασχεδιασμό.
VW Jetta Mk2 (1984-13)
To Jetta της δεύτερης γενιάς που βασιζόταν αντίστοιχα στο Golf της δεύτερης γενιάς, ήταν ένα πολύ επιτυχημένο αυτοκίνητο για την Volkswagen. Παρόλο που το 1992 σταμάτησε η παραγωγή του στην Ευρώπη, στην Κίνα συνεχίστηκε μέχρι το..2013. Από το 1991 μέχρι το 2013 που παράχθηκε στην Κίνα υπέστει τρείς ανασχεδιασμούς (1997, 2004, 2010)
To 405 αποδείχθηκε αλλο ένα μοντέλο που κοντεύει η παραγωγή του σε όλο τον κόσμο να κλείσει ..τριαντακονταετία! Στην Ευρώπη παράχθηκε μεταξύ 1987-97. Εκτός Γηραιάς Ηπείρου το 405 παράχθηκε σε ένα πλήθος από χώρες μεταξύ των οποίων η Ζιμπάμπουε, η Μαλαισία, η Ινδονησία κλπ. Σήμερα, δυο χώρες συνεχίζουν ακόμη την παραγωγή του 405: Το Ιράν και η Αίγυπτος.
Η συνέχεια στο 4ο μέρος εδώ
Η συνέχεια στο 4ο μέρος εδώ