Περιπλανιέσαι στις αντιπροσωπείες, σερφάρεις στα sites και ως γνωστόν ψάχνεις να κάνεις το καλύτερο deal. Κάποια στιγμή, κάπου ανάμεσα στις αγγελίες παίρνει το μάτι σου το αυτοκίνητο που ψάχνεις τόσο καιρό, στο ωραίο το χρώμα και με σωστή τιμή!Διάνα!
Ανοίγεις το λινκ, αλλά το αυτοκίνητο που παρατηρείς, έχει διανύσει κάτι παραπάνω από 150.000 χιλιόμετρα…
Για άλλη μια φορά ξεφυσάς και σιγο-μουρμουρίζεις πως «δε θα βρεις ποτέ αυτοκίνητο…»
Μια στιγμή όμως! Κινδυνεύεις στα αλήθεια να βγεις χαμένος από μια τέτοια αγορά, ή είναι καθαρά ψυχολογικό το ζήτημα;
Διαβαστε το πληρες αρθρο στο blog.spotawheel.gr