Σοκ! Νέα έρευνα αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα ρυπαίνουν περισσότερο από τα πετρελαιοκίνητα!

Βρετανικές εφημερίδες αναφέρουν ότι μια νέα γερμανική μελέτη αναδεικνύει πώς τα ηλεκτρικά οχήματα δεν θα μειώσουν τις εκπομπές CO2 στην Ευρώπη κατά τα επόμενα χρόνια, καθώς η εισαγωγή ηλεκτρικών οχημάτων δεν θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών CO2 από την κυκλοφορία τους!


Σύμφωνα με τη μελέτη του Christoph Buchal του Πανεπιστημίου της Κολωνίας, που δημοσιεύθηκε από το Ινστιτούτο Ifo στο Μόναχο την περασμένη εβδομάδα μετά από έρευνα μας στα carblogger.gr, τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν «σημαντικά υψηλότερες εκπομπές CO2 από τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα». Αυτό οφείλεται στη σημαντική ποσότητα ενέργειας που χρησιμοποιείται στην εξόρυξη και επεξεργασία λιθίου, κοβαλτίου και μαγγανίου, τα οποία αποτελούν κρίσιμες πρώτες ύλες για την παραγωγή ηλεκτρικών μπαταριών αυτοκινήτων.
Μια μπαταρία για ένα Tesla Model 3 μολύνει το κλίμα με 11 έως 15 τόνους CO2. Κάθε μπαταρία έχει διάρκεια ζωής περίπου δέκα ετών και συνολικό χιλιομετρικό βεληνεκες 94.000 χλμ, θα σημαίνει 73 έως 98 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο περιπου, δήλωσε ο Buchal. Προσθέστε σε αυτό τις εκπομπές CO2 της ηλεκτρικής ενέργειας από σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής που τροφοδοτούν αυτά τα οχήματα οποτε οι πραγματικές εκπομπές των Tesla θα μπορούσαν να κυμαίνονται από 156 έως 180 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο!
Οι γερμανοί ερευνητές επέκριναν το γεγονός ότι η νομοθεσία της ΕΕ ταξινομεί τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές. το αποκαλούν εξαπάτηση επειδή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως το Tesla Model 3, με όλους τους παράγοντες που περιλαμβάνονται, παράγουν περισσότερες εκπομπές από τα οχήματα ντίζελ της Mercedes. Έγραψαν περαιτέρω ότι ο στόχος της ΕΕ για 59 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο μέχρι το 2030 είναι "τεχνικά μη ρεαλιστικός".
Η πραγματικότητα είναι, εκτός από τις εκπομπές CO2 που παράγονται στην εξόρυξη των πρώτων υλών για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, όλες οι χώρες της ΕΕ παράγουν σημαντικές εκπομπές CO2 από τη φόρτιση των μπαταριών των οχημάτων χρησιμοποιώντας βρώμικα εργοστάσια ηλεκτροπαραγωγής. Για πραγματικές μειώσεις εκπομπών, οι ερευνητές ολοκλήρωσαν τη μελέτη λέγοντας ότι οι βενζινοκινητήρες με κινητήρα με μεθάνιο ή οι κινητήρες υδρογόνου θα μπορούσαν να μειώσουν τις εκπομπές CO2 κατά ένα τρίτο και πιθανόν να εξαλείψουν την ανάγκη για κινητήρες ντίζελ.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...