Το υψηλότερο κόστος παραγωγής και η κρίση των ημιαγωγών οδήγησαν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να μην δίνουν έμφαση στα μικρά αυτοκίνητα, που κάποτε αποτελούσαν την ηγετική κατηγορία στην Ευρώπη, στρεφόμενες αναφανδόν υπέρ των SUV.
Η ανακοίνωση της Ford Motor τον Οκτώβριο ότι θα διακόψει την παραγωγή του Fiesta το επόμενο έτος είναι το πιο δραματικό σημάδι δυσκολιών που αντιμετωπίζει μια κατηγορία που κάποτε καθόριζε την αγορά αυτοκινήτου της Ευρώπης αλλά τώρα αντιμετωπίζει μια πολύ έντονη κρίση κόστους.
Η κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων (supermini) έχασε τη θέση της ως ο δημοφιλέστερος τύπος αυτοκινήτου της Ευρώπης από τα μικρά SUV (B-SUV)...
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr