Πριν από κάποια χρόνια, τα αυτοκίνητα που είχαν turbo κινητήρα ήταν περιορισμένα σε εκείνους που αναζητούσαν επιδόσεις ή σίγουρα κάτι πιο σβέλτο. Συνεπώς, ο κάτοχος ήταν υποψιασμένος από τα “τερτίπια” και τις “ευαισθησίες” ενός υπερτροφοδοτούμενου αυτοκινήτου.
Σήμερα όμως, τα πράγματα έχουν αντιστραφεί εντελώς. Η τρέλα του “downsizing”, θα έλεγε κανείς, πως έχει καταλάβει την πλειονότητα των κατασκευαστών. Με αυτό τον τρόπο, ενώ παλιότερα οι turbo κινητήρες ξεκινούσαν από τουλάχιστον 1.800 κ.ε., σήμερα ξεκινούν από τα 1.000 κ.ε., παρέχοντας ιπποδυνάμεις που θα ζήλευαν πολλοί παλιότερα.
Το χειρότερο της υπόθεσης όμως ποιο είναι; Ότι με την έκταση που έχουν πάρει τα πράγματα, είμαι βέβαιος ότι θα υπάρχουν οδηγοί που δεν θα ξέρουν καν ότι ο κινητήρας τους έχει turbo ή στην καλύτερη περίπτωση -που ξέρουν δηλαδή- , θα έχουν ελλιπή ενημέρωση γύρω από τις «ιδιαιτερότητες» του κινητήρα τους...
Διαβάστε περισσότερα στο www.autoblog.gr