Η αξιοπιστία των ιταλικών αυτοκινήτων είναι πονεμένη και, σε σημαντικό βαθμό, παρεξηγημένη. Σίγουρα, έχουν υπάρξει μοντέλα στο παρελθόν που έγραψαν αρνητική ιστορία με τις επισκέψεις τους στα συνεργεία. Εξίσου δεδομένα, όμως, δεν ήταν όλα «γυάλινα». Όχι στο ίδιο επίπεδο με τα ιαπωνικά ή τα κορεατικά, ναι. Κι αυτό, βέβαια, μπορεί να αμφισβητηθεί σε κάποιες -λίγες, είναι η αλήθεια- περιπτώσεις. Μια από αυτές είναι ο κινητήρας FIRE, της Fiat.
Όπου «FIRE» βάλτε «Fully Integrated Robotised Engine». Ελληνιστί, κινητήρας που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου από ρομπότ. Κανόνας σήμερα, επανάσταση για το 1985 όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το μετέπειτα «αθάνατο» μοτέρ των Ιταλών, δια χειρός Rodolfo Bonetto. Επιλογή που αν επιλέξουμε να πιστέψουμε τις «κακές γλώσσες» της εποχής, έγινε ακριβώς λόγω των προβλημάτων αξιοπιστίας που μάστιζαν την ιταλική αυτοκίνηση. Σύμφωνα με τις τότε φήμες η Fiat προχώρησε στην αυτοματοποίηση της γραμμής παραγωγής, καθώς τα ζητήματα στην εύρυθμη λειτουργία των μοτέρ (και γενικότερα, των εξαρτημάτων) αποδίδονταν σε ανθρώπινα λάθη. Οι τεχνικοί και μηχανικοί, δηλαδή, δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους, για αυτό χάλαγαν τα ιταλικά αυτοκίνητα...
Διαβάστε περισσότερα στο www.autogreeknews.gr