αποτυχία το μέτρο της απόσυρσης!

Βλέποντας τις πωλήσεις των αυτοκινήτων ΙΧ τον Μάρτιο, το μόνο που μου 'ρχεται στο μυαλό είναι πόσο αποτυχημένο είναι το μέτρο της απόσυσρσης που ισχύει από τις 24 Φεβρουαρίου 2011..Πτώση λοιπόν για το Μάρτιο στα ΙΧ αυτοκίνητα της τάξης του 55,2% σε σχέση με πέρσυ και για το πρώτο τρίμηνο του 2011 πτώση 55,8% σύμφωνα με δημοσίευση του in.gr

Μείωση -μικρότερη όμως- υπάρχει και στην αγορά του μεταχειρισμένου. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που κυκλοφόρησαν πρώτη φορά κατά την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου, μειώθηκε κατά 38,4% σύμφωνα με δημοσίευμα στον δικτυακό τόπο της Ελευθεροτυπίας

Υπάρχουν όμως απλές λύσεις για να τονωθεί η αγορά αυτοκινήτου τις οποίες το κράτος είτε τις αγνοεί, είτε αργεί να τις υλοποιήσει.

1)Απελευθέρωση επιτέλους της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα Θεσσαλονίκη. Πολλοί ενδιαφέρονται για κάποιο μέσον που έχει κατανάλωση 20-30% χαμηλότερα σε σχέση με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο ΙΧ (βλ. παλιότερη δημοσίευση μου)

2)Αύξηση της τιμής της Super LRP, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα 20ετίας να έχουν έναν πρόσθετο φόρο και οι ιδιοκτήτες τους να αναγκαστούν να τα αποσύρουν. Ακόμη και σήμερα στους δρόμους βλέπω αρκετα (προσωπική εκτίμηση κάπου 5%) μη καταλυτικά αυτοκίνητα.

3)Μείωση στο φόρο πολυτελείας των ακριβών αυτοκινήτων

4)Να ισχύσει το μέτρο της απόσυρσης, και για την αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένων Ι.Χ., τα οποία είναι ίδιων προδιαγραφών με τα καινούρια. Όπως εφαρμόζεται το μέτρο, ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο κατηγορίας euro 5, δηλαδή ιδίων προδιαγραφών με ένα καινούριο, δεν μπορεί να αποκτηθεί μέσω της απόσυρσης. Με αυτό τον τρόπο θα τονωθεί και η αγορά των μεταχειρισμένων
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...