Honda Jazz hybrid..αξίζει;

Όταν είχα διαβάσει για τον ερχομό του υβριδικού Honda Jazz, σκέφτηκα, ότι επιτέλους να ένα προσιτό υβριδικό αυτοκίνητο που μπορούμε να αποκτήσουμε και να κάνουμε οικονομία στο καύσιμο και να μη ρυπαίνουμε το περιβάλλον.



Παρατηρώντας όμως σήμερα τις προδιαγραφές του αλλά και την τιμή του συμπεραίνω
1. Ότι δεν είναι φθηνό για σούπερμίνι(17890€ η πιο προσιτή έκδοση) διότι με την τιμή αυτή παίρνει κανείς ένα καλoεξοπλισμένο μικρομεσαίο
2. Δεν έχει πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 για υβριδικό. Υπάρχουν βενζινοκίνητα μη υβριδικά με παραπλήσιες εκπομπές CO2, τιμή και κατανάλωση με αυτές του Jazz (104gr / km και 4,5 lt/100 km εργοστασιακή κατανάλωση) και πολύ χαμηλότερη τιμή!
Παραθέτω τις τιμές κατανάλωσης και ρύπων κόστους κτήσης για κάποια άλλα μοντέλα βενζινοκίνητα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά ή έρχονται σύντομα με εκπομπές CO2 κάτω από 120 gr / km:



Συγκρίνοντας λοιπόν το Honda Jazz με μη υβριδικά αυτοκίνητα, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι ναι μεν έχει πολύ καλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2, - όχι όμως τις καλύτερες – και σίγουρα όχι εντυπωσιακές.. Αν κάποιος έχει πρώτη προτεραιότητα οικονομία στο καύσιμο σε ένα αυτοκίνητο supermini, μπορεί να την έχει και χωρίς επιλογή του υβριδικού Jazz με αρκετά λιγότερα χρήματα. Εκεί που υπερτερεί το Jazz και οφείλω να το αναφέρω είναι οι πολλοί καλοί χώροι επιβατών σε σύγκριση με τα υπόλοιπα supermini του παραπάνω πίνακα αλλά και του ανταγωνισμού γενικότερα. Τα προτερήματα αυτά τα έχουμε όμως και στις συμβατικές εκδόσεις του Jazz με κινητήρα 1,2 λίτρων και με τιμές από 14730€ και αρκετά χαμηλές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2(5,3l/100km και 125gr/km) αλλά και 110 περίπου λίτρα πρισσότερο χώρο αποσκευών από το υβριδικό (η διαφορά χώρου οφείλεται στις μπαταρίες που διαθέτει το υβριδικό κάτω από το χώρο των αποσκευών του).

Να υπενθυμίσω επίσης ότι σύντομα έρχεται και στην Ελλάδα το νέο Kia Rio που παρουσιάστηκε πρόσφατα στην έκθεση της Γενεύης



με κινητήρα βενζίνης turbo 1,2 λίτρων και άμεσου ψεκασμού χαμηλής κατανάλωσης αλλά και έναν diesel με εκπομπές CO2 85gr /km(!!).
Ένα άλλο μοντέλο ανταγωνιστικό που ενδεχομένως να δούμε κατά το τέλος του 2011- αρχές 2012 είναι το το νέο υβριδικό Yaris (kωδικός HSD) το οποίο ήδη έχει παρουσιαστεί πρόσφατα επίσης στην έκθεση της Γενεύης με άγνωστες όμως τιμές εκπομπών CO2,κατανάλωσης, και τιμής αγοράς.



Κάτι άλλο που πρέπει να ληφθεί υπ'όψη είναι ότι η πετρελαιοκίνηση στα δυο αστικά κέντρα είναι προ των πυλών, γεγονός που θα επιτρέψει επιτέλους σε όλους εμάς να αποκτήσουμε αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 ακόμη και κάτω από 100gr /km και κατανάλωση κάτω από 4l / 100km όπως

OPEL CORSA 1.3 DTE ecoFLEX (14680€)



Skoda Fabia 1.2 TDi (15690€)



VW Polo TDi
(15180€)




Τέλος δεν μπορώ να παραλείψω μια άλλη συμφέρουσα εναλλακτική σε σχέση με το Honda Jazz hybrid το γεγονός ότι σήμερα μπορεί να βρει κανείς το Toyota Prius της προηγούμενης γενιάς ως μεταχειρισμένο (κατανάλωση 4,0l/100km , CO2 104gr/km, μηδέν τέλη κυκλοφορίας) με τιμή κάτω από 12000€!



αγγελιες για μεταχειρισμένο prius από το site automoto.gr



Ολες οι φωτογραφίες των αυτοκινήτων είναι από το in.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...