10 Σεπ 2012

Αγορά "καινούργιου" αυτοκινήτου που ήταν τρακαρισμένο ή προβληματικό

Πολλοί συμπολίτες μας που επιθυμούν να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο, προτιμούν την αγορά ενός καινούργιου διότι επιθυμούν να το "στρώσουν" με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Σχεδόν όλοι μας θεωρούμε δεδομένο ότι η αγορά ενός αυτοκινήτου από την αντιπροσωπεία, σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουργιο χωρίς ίχνος φθοράς και άριστο μηχανικά. Και όμως, υπάρχουν δυστυχώς αρκετές περιπτώσεις όπου ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε ως καινούργιο, ανακαλύφθηκε εκ των υστέρων ότι ήταν τρακαρισμένο ή παρουσίασε κάποιο ή κάποια μηχανικά προβλήματα.




Είναι δυνατόν αυτό; Κι όμως είναι! Στο άρθρο λοιπόν αυτό θα αναφερθούν περιπτώσεις όπου αγοραστές ανακάλυψαν εκ των υστέρων ότι τα αυτοκίνητα τους ήταν είτε μεταχειρισμένα,  τρaκαρισμένα ή παρουσίασαν πολλά προβλήματα. Όπως και σε άλλα άρθρα που έχουμε δημοσιεύσει στο carbloggergr, πηγή για το παρόν αποτέλεσαν θέματα (threads) που βρεθηκαν σε ηλεκτρονικές δημόσιες συζητήσεις (fora) όπως το forum του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ. και το forum των ιδιοκτητών Alfa Romeo. Μετά λοιπόν από μελέτη πολλών σελίδων συγκεντρώθηκαν ένα σύνολο από περιπτώσεις τις οποίες θα αναφέρουμε παρακάτω.

Αγορά καινούργιου τρακαρισμένου Seat Ibiza
"Στις XX/XX/200X έγινα κάτοχος ενός "καινούργιου" Seat Ibiza 1.4
μετά από δύο μήνες είμαι απελπισμένος από τα προβλήματα του αυτοκινήτου.
Πρόβλημα 1ο :
κατά την διάρκεια του πρώτου μήνα του αυτοκινήτου και σε μία βροχή το αυτοκίνητο πήρε νερά από τις πόρτες του οδηγού και του συνοδηγού. Επισκέφθηκα ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Seat και μου είπαν ότι οι πόρτες χρειάζονται ρεγουλάρισμα.
Πρόβλημα 2ο :
τον δεύτερο μήνα βρήκα όλη την μοκέτα (εμπρός και πίσω κάθισμα) από την πλευρά του συνοδηγού βρεγμένη αφού πήγα πάλι στο εξουσιδοτημένο συνεργείο διαπιστώθηκε ότι έλειπε μια από τις τάπες στεγάνωσης που βρίσκονται κάτω από το αυτοκίνητο. Τοποθετήθηκε τάπα
Πρόβλημα 3ο :
λίγες ημέρες αργότερα η πόρτα του οδηγού κρέμασε πάλι και πήγα ξανά στο συνεργείο και ρεγουλάρανε την πόρτα.
Μετά από όλα αυτά μου δημιουργήθηκαν υποψίες για την κατάσταση του αυτοκινήτου και έψαξα να βρώ μηχάνημα το οποίο ελέγχει με υπέρυθρες την απόσταση από την επιφάνεια του χρώματος μέχρι την λαμαρίνα του αυτοκινήτου εκεί διαπιστώθηκε ότι τα 3/4 της οροφής ήταν ξαναβαμμένα και στοκαρισμένα και το υπόλοιπο τμήμα της ξαναβαμμένο μέχρι και τα μισά κολωνάκια.
"
..Περί "καινούργιων" αλλά μεταχειρισμένων / τρακαρισμένων αυτοκινήτων
"Δυστυχως πολλα αμαξια πωλουνται για καινουργια ενω δεν ειναι. Τελευταια ακουσα 2 παραδειγματα. Συναδελφος μου αγοραζει "καινουργιο" αυτοκινητο, και επειδη δεν του αρεσει το χρωμα ψαχνει στην εφορια μεσω φιλου του, και ανακαλυπτει δευτερο αρχικο ιδιοκτητη του αυτοκινητου του. Μετα παει στην αντιπροσωπεια και αφου κοντευει να σκοτωσει τον αντιπροσωπο του φερνουν ενα πραγματικο καινουργιο με φουλ εξτρα εξοπλισμο και ετσι τελειωνει αισια η ιστορια (για τον συναδελφο μου) . Δευτερο παραδειγμα. Τριαξονικο κατεβαζοντας την ραμπα για να ξεφορτωσει αυτοκινητα εξω απο μια αντιπροσωπεια, κανει πλακε ενα καινουργιο παρκαρισμενο αυτοκινητο της αντιπροσωπειας. Περιτο να σας πω οτι το "λιωμενο" αυτοκινητο σε 2 μερες εχει ξαναγινει καινουργιο απο τους λαμαριναδες και δεν θα δυσκολευτει να βρει αγοραστη -θυμα."

Αγορά καινούργιου τρακαρισμένου Alfa Romeo Mito
Παρέλαβα την καινούργια Mito μου πριν δυο εβδομάδες. Δυο μέρες αφότου την πήρα εντόπισα ατέλειες στην δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου(δεν έκλεινε καλά η πόρτα του συνοδηγού η πόρτα ήταν πεσμένη και οι αρμοί του αυτοκινήτου ήταν σε όλη την πλευρά λάθος).Το πηγαίνω σε φίλο φαναρτζή όπου μου βεβαιώνει ότι το αμάξι στην δεξιά πόρτα και φτερό έχει ξαναβαφτεί καθώς και ότι το βάψιμο στα ίδια σημεία είναι πρόχειρο)το πηγαίνω στον έμπορο που το αγόρασα και μου λέει ότι ναι η πόρτα είναι ξαναβαμμένη και με στέλνει στο συνεργείο του για να το δουν ειδικοί.....Λαμβάνω τηλεφώνημα χθες απο το συνεργείο και μου λέει ότι η φιατ δέχεται να μπει το αμάξι στο συνεργείο και να μου φτιάξει δωρεάν την πόρτα και το φτερό...Και ρωτάω εγώ...ΠΗΡΑ ΑΜΑΞΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ???

 Αγορά προβληματικού αυτοκινήτου και αντιμετώπιση του προβλήματος
Αντιμετώπισα ένα πολύ σοβαρότερο πρόβλημα με το αυτοκίνητό μου πριν 3 χρόνια ( είχα αγοράσει καινούργια μια LANCIA LYBRA ) και είχα μπλέξει με ατέρμονες επισκευές στα ηλεκτρονικά του κινητήρα ( δυο φορές μονάδα κλπ , βαριέμαι ακόμη και να τα λέω ). Με πήγαν έτσι ώσπου το αυτοκίνητο βγήκε από την εγγύηση και μετά δεν ήξεραν τίποτα. Το κυνήγησα μόνος μου από πείσμα και μόνο γιατί αισθάνθηκα ιθαγενής και καταλαβαίνεις τι εννοώ.
Τα γραπτά μετράνε πάντα όπως είπαν και τα παιδιά παραπάνω και να το έχεις καλά στο μυαλό σου. Μην αφήσεις την οργή σου να σε εκφράζει, κινήσου και μίλα λογικά ή επικοινώνησε γραπτά με τον ίδιο τρόπο. Αυτό έκανα εγώ, ξεκινώντας με αποστολή συστημμένων επιστολών με τις οποίες ζητούσα απάντηση, τόσο στον διανομέα όσο και στην FAH.
Όπως θα φαντάζεσαι οι γραπτές απαντήσεις ''μένουν'' και εν ολίγοις άρχισαν να βγάζουν τα μάτια τους μεταξύ τους.
Παράλληλα υπέβαλλα καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του ΥΠ.ΑΝ. και στο αρμόδιο τμήμα των αυτοκινήτων, όπου ασχολείτο ένας εξαιρετικός κύριος , άνοιξε φάκελο με τα στοιχεία που του προσκόμισα (ουκ ολίγα) και απαίτησε ως κρατική υπηρεσία απάντηση για το ζητημά μου.Το θέμα μου είχε πάρει δημοσιότητα και οι λεβέντες τρέμουν την δυσφήμιση όπως προαναφέρθηκε.
Επικοινώνησα επίσης με προσωπικό ραντεβού, όσο και αν φαίνεται απίθανο, με τον τότε εμπορικό διευθυντή της FAH, έναν άνθρωπο με κύρος, ο οποίος άκουσε και είδε τα πάντα όσα είχαν προηγηθεί και φρόντισε-πίεσε (και το εννοώ αυτό )
να δοθεί λύση στο θέμα μου.
Έτσι με τρεις συγκεκριμένες ''πιέσεις'' με κόσμιο τρόπο, ούτε καν εξώδικο,έδωσα λύση στο πρόβλημά μου και το αυτοκινητό μου υπέστη επισκευή περίπου 2.500 €, εκτός εγγύησης αλλά με καθεστώς εγγύησης (δεν έδωσα ευρώ ).

Αυτά ήταν μερικά παραδείγματα από περιπτώσεις αυτοκίνητων που αγοράστηκαν ως καινούργια, ανακαλύφθηκε εκ των υστέρων ότι ήταν τρακαρισμένα ή παρουσίασαν κάποιο ή κάποια μηχανικά προβλήματα.
Ποτέ λοιπόν δεν πρέπει να είμαστε εφισηχασμένοι! Αν πέσει κάτι τέτοιο στην υποψία μας δεν πρέπει να το αγνοήσουμε, πρέπει να κινηθούμε γρήγορα! Ολοι μας αξίζουμε αυτό για το οποίο έχουμε πληρώσει το αντίτιμο.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...