Δοκιμή συστημάτων αυτόματου φρεναρίσματος: Μη αναμενόμενα αποτελέσματα από τη Mercedes!

Τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος είναι μια τεχνολογία που έχει πια ωριμάσει και προσφέρεται ακόμη και σε μίνι αυτοκίνητα! Μας προστατεύουν φρενάροντας το αυτοκίνητο όταν δεν έχουμε για κάποιο λόγο την προσοχή μας στο δρόμο όταν είναι κάποιο εμπόδιο μπροστά μας όταν οδηγούμε. Είναι όμως όλα τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος το ίδιο αποτελεσματικά; Μάλλον όχι, όπως θα δούμε στο άρθρο αυτό!


Μια από τις δημοφιλέστερες εκπομπές διεθνώς στο χώρο του αυτοκινήτου η fifth gear, εξέτασε το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος σε τρία αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με αυτό: Στο VW Up!, Volvo V40 και Mercedes S class με τη βοήθεια μιας εταιρίας που ειδικεύεται στην έρευνα συστημάτων ασφαλείας.
Η εξέταση περιελάμβανε τρεις διαφορετικές δοκιμές:
1) Δοκιμή του συστήματος σε συνθήκες κίνησης πόλης.  Στην περίπτωση αυτή κάθε ένα από τα τρία αυτοκίνητα που δοκιμάστηκαν, ανέπτυξαν ταχύτητα 18 μιλίων / ώρα (VW Up) ;ή 28 μιλίων / 'ωρα (Volvo V40, Mercedes  S Class) σε ένα δρόμο όπου μπροστά ήταν ένα "ψεύτικο" αυτοκίνητο. Ο δοκιμαστής προσποιούταν τον αφηρημένο και άφηνε το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος να ενεργήσει χωρίς να πατήσει αυτός φρένο,.
2) Δοκιμή του συστήματος στον ανοιχτό δρόμο. Στην περίπτωση αυτή, ο δοκιμαστής οδηγούσε το αυτοκίνητο που δοκιμαζόταν με σταθερή ταχύτητα 50,55 και 60 μίλια / ώρα ενώ μπροστά του κινούνταν το "ψεύτικο" αυτοκίνητο με ταχύτητα 25 μιλίων / ώρα. Και στην περίπτωση αυτή, ο δοκιμαστής προσποιούταν τον αφηρημένο και άφηνε το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος να ενεργήσει χωρίς να πατήσει αυτός φρένο,.Σ' αυτή τη δοκιμή το VW Up εξαιρέθηκε διότι το σύστημα του είναι φτιαγμένο μόνο για κίνηση εντός πόλης

Στην 1η δοκιμή τα VW Up  και Volvo V40 σταμάτησαν έγκαιρα σε αντίθεση με την Mercedes S Class που παρόλο που είχε πιο εξελιγμένο σύστημα,, επιβράδυνε αλλά δεν φρέναρε έγκαιρα και χτύπησε το ψεύτικο αυτοκίνητο.


Στη 2η δοκιμή, το Volvo κατάφερε να επιβραδύνει και να μη συγκρουστεί στις ταχύτητες των 50 και 55 μιλίων ./ ώρα ενώ στα 60 μίλια / ώρα μόλις ακούμπησε το προπορευόμενο ψεύτικο αυτοκίνητο.
Η Mercedes κατάφερε να επιβραδύνει στα 50 μίλια / ώρα αλλά στα 55 και 60 μίλια / ώρα, δεν κατάφερε να επιβραδύνει αρκετά και χτύπησε το προπορευόμενο αυτοκίνητο,.

Το συμπέρασμα της δοκιμής αυτής είναι ότι η τεχνολογία δουλεύει για την προστασία μας. Τα συστήματα αυτά είναι πλέον προσιτά και είναι δυνατόν να εξοπλίζουν ακόμη και μικρά αυτοκίνητα.
Το video της εκπομπής μπορείτε να το δείτε παρακάτω:


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...