19 Φεβ 2014

Αυτοκίνητα για οδηγική απόλαυση και 1000 ευρώ!

Μέχρι τώρα έχουμε ασχοληθεί με πολλές και διάφορες κατηγορίες αυτοκινήτων που είναι διαθέσιμα ως μεταχειρισμένα με 1000 ευρώ όπως αυτοκίνητα με στύλ, αυτοκίνητα γρήγορα, αυτοκίνητα πολύτελή. Αυτή τη φορά θα ασχοληθούμε με αυτοκίνητα που έχουν καλές επιδόσεις (τηρουμένων των αναλογιών) και οδική συμπεριφορά ικανή να μας φέρει το χαμόγελο στα χείλη! Για όσους λοιπόν διαθέτουν λιγα χρήματα και το αυτοκίνητο δεν είναι απλά μόνο ένα μέσο μετακίνησης αλλά μια πηγή ευχαρίστησης, το άρθρο αυτό είναι πολύ χρήσιμο!


(Η φωτογραφία από το 4t library)
Θα παραθέσουμε πιο κάτω όλα αυτά τα αυτοκίνητα που μπορούν να μας συγκινήσουν και μπορούμε να τα αποκτήσουμε με μόλις 1000 ευρώ. Τα αυτοκίνητα αυτά τα κατατάσσουμε με μια σειρά που δείχνει τη δική μας προτίμηση, λαμβάνοντας υπ'όψη την οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις του κάθε αυτοκινήτου

1. Citroen ZX (1991-1998)



Όταν παρουσιάστηκε η ZX, όλος ο ειδικός τύπος άρχισε να εξυμνεί την καταπληκτική οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση της με χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιεύθυνσης στους πίσω τροχούς χάριζε στο αυτοκίνητο εκπληκτικό κράτημα και δυνατότητα κίνησης του σε πολύ γρήγορους ρυθμούς υπό έλεγχο ακόμη και από έναν μη έμπειρο οδηγό. Στα χέρια του έμπειρου η ZX αποδείχτηκε πολύτιμο εργαλείο καθώς είχε πολλές και πετυχημένες συμμετοχές σε ραλλυ. Το τιμόνι της επίσης παρείχε πολύ καλή αίσθηση του δρόμου. Ο βασικός κινητήρας 1,4 λίτρων και 75 ίππων μπορεί να ακούγεται λίγος, μπορούσε ωστόσο να επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0-100 σε 12,3 δλ  και 170 χλμ / ώρα τελική, επίδοση αρκετά ικανοποιητική για 1400άρι αυτοκίνητο.
Εκτός από την κοφτερή οδική συμπεριφορά, η ZX αποδείχτηκε αξιόπιστο αυτοκίνητο αλλά και οικονομικό σε κατανάλωση βενζίνης

2. Peugeot 106 (1991-2003)



Ό,τι γράψαμε για την Citroen ZX, ισχύει υπό κλίμακα για το Peugeot 106. Η αρχιτεκτονική των αναρτήσεων ήταν ίδια με της ZX μιας και Peugeot και Citroen αποτελούν στην ουσία δυο παραλλαγές μιας μάρκας, της PSA. Το αυτοκίνητο σε οποιαδήποτε του εκδοχή μπορούσε σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς να αναμετρηθεί με πολύ μεγαλύτερα αυτοκίνητα.
Οι κινητήρες που φορούσε ήταν 1,0 και 50 ίππων, 1,1 και 60 ίππων,1,4 και 75 ίππων. Στην έκδοση XSi η ισχύς έφτανε τους 96 ίππους κάνοντας το αυτοκίνητο άπιαστο στο δρόμο. Η 1η έκδοση rallkye με τον κινητήρα 1,3 λίτρων και 100 ίππων ήταν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο Group N για τον δρόμο. Η 2η έκδοση με κινητήρα 1,6 λίτρων και 105 ίππων το έκανε ακόμα πιο γρήγορο και έκτισε για τα καλά τον μύθο του Peugeot 106. Η 3η έκδοση με τον κινητήρα επίσης 1,6 λίτρων και 122 ίππων το καθιστούσε ικανό να συναγωνιστεί σε δρόμους με στροφές με καθαρόαιμα σπορ αυτοκίνητα  σαν το Mazda RX8.
Η πιο συχνή εκδοχή του 106 είναι αυτή με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων που του χαρίζει αρκετά καλές επιδόσεις (12,1 δλ 0-100, 170 χλμ / ώρα τελική ταχύτητα)
Me 1000 ευρώ μπορεί να αποκτήσει κανείς 106 με κινητήρα 1,0 - 1,4 λίτρων και με αρκετό ψάξιμο το rallye των 105 ίππων.

3. Citroen Saxo (1996-2003)



Το Saxo ήταν ακόμη ένα μοντέλο της Peugeot - Citroen που μοιραζόταν πολλά μηχανικά μέρη και κινητήρες με το Peugeot 106. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης ίδια επίσης με το 106 οπότε ίδια και τα υπερθετικά σχόλια για την οδική του συμπεριφορά. Σύμφωνα με τον ειδικό τύπο, το 106 ήταν ένα κλικ πάνω σε οδική συμπεριφορά, το Saxo όμως ήταν ένα κλικ πάνω σε επιδόσεις, οπότε έχουμε μια ισοδυναμία μεταξύ των δυο αυτοκινήτων.
Όπως και στο 106, οι κινητήρες που φορούσε ήταν 1,0 και 50 ίππων, 1,1 και 60 ίππων,1,4 και 75 ίππων. Με τον κινητήρα 1,6 λίτρων και 122 ίππων όπως και στα 106 rallye και GTI, οι επιδόσεις ήταν εκρηκτικές.
Η πιο συχνή εκδοχή του 106 είναι αυτή με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων που του χαρίζει αρκετά καλές επιδόσεις (11,9 δλ 0-100, 170 χλμ / ώρα τελική ταχύτητα)
Με τιμή 1000 ευρώ, μπορεί να αποκτήσει κανείς το Saxo με κινητήρα 1,0 - 1,4 λίτρων.

4. Lancia Delta II (1993-2001)



Το όνομα του αυτοκινήτου από μόνο του θυμίζει το αυτοκίνητο της 1ης γενιάς που έχει κερδίσει 5 παγκόσμια πρωταθλήματα ράλυ από το 1987 ως το 1992. Η Delta της 2ης γενιάς ακολουθεί πιστά την ιταλική παράδοση και κρατάει πολύ καλά στο δρόμο. Οι επιδόσεις του κινητήρα των 1,4 λίτρων και 80 ίππων είναι πολύ μέτριες, και γίνονται πολύ καλές με αυτόν των 1,6 λίτρων και 103 ίππων (10,9 δλ 0-100, 185 χλμ / ώρα τελική)

5. Fiat Punto Ι (1993-1999)



To Punto είναι από τα αυτοκίνητα που κράτησαν όπως και η Delta πολύ καλά την ιταλική παράδοση που τα θέλει ζωηρά σε επιδόσεις και απολαυστικά στο δρόμο. Κρατούσε πολύ καλά στο δρόμο και έστριβε με ακρίβεια ακόμη και σε πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Ο κινητήρας των 1,25 λίτρων και 75 ίππων (και αργότερα 86 ίππων) κινούσε πολύ ικανοποιητικά το αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 σε 12,8 δλ και τελική 165 χλμ / ώρα (με τον δυνατότερο κινητήρα 11,9 δλ και 170 χλμ / ώρα).
Το Punto μπορεί να το βρει κανείς με τιμή ως 1000 ευρώ και με τον turbo κινητήρα των 1,4 λίτρων και 135 ίππων όπου οι επιδόσεις είναι πραγματικά εκρηκτικές (7,9 δλ 0-100 και 203 χλμ / ώρα τελική)!

6. Peugeot 306 (1993-2002)



Το 306 δημιουργήθηκε έχοντας ως βάση την ίδια πλατφόρμα με αυτή της ZX. Αυτό τα λέει όλα καθώς όπως και η "αδερφή" του, είχε αξιόλογη οδική συμπεριφορά. Ο λόγος που το κατατάσσουμε στην 6η θέση και όχι ψηλότερα είναι οι επιδόσεις του με τον βασικό κινητήρα των 1,4 λίτρων που είναι μέτριες (0-100 σε 14,2 δλ, 172 χλμ / ώρα τελική)

7. Alfa Romeo 145 / 146 (1993-2001)



Από τη λίστα μας δεν θα μπορούσε να λείπει κάποιο μοντέλο της Alfa Romeo της φίρμας που στοχεύει κατευθείαν στην καρδιά του πραγματικού οδηγού. Οι Alfa 145 /146 πέρα από το πολύ ελκυστικό σχήμα, έχουν και πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Οι κινητήρες Boxer που φορούσε μέχρι το 1998 παρήγαγαν επίσης έναν καταπληκτικό ήχο που προκαλούσε τον οδηγό να κλείσει το ηχοσύστημα! Κρίμα που οι επιδόσεις παρόλα τα 88 άλογα του βασικού της κινητήρα δεν ήταν οι αναμενόμενες (0-100 σε 14,8 δλ, 176 χλμ / ώρα τελική).
Η κατάσταση άλλαξε στις επιδόσεις με τον νέο κινητήρα των 1,4 λίτρων και 103 ίππων όπου οι επιδόσεις είναι πλέον αρκετά καλές (0-100 σε 12,1 δλ 0-100, 185 χλμ / ώρα τελική)

8. VW Golf ΙΙΙ (1992-1998)

Το Golf της 3ης γενιάς ήταν κι αυτό ένα από τα αυτοκίνητο που φημιζόταν για την πολύ καλή συμπεριφορά του στο δρόμο. Η 8η θέση στην κατάταξη μας είναι λόγω του αναιμικού βασικού κινητήρα των 1,4 λίτρων και 60 ίππων που οι επιδόσεις του είναι κακές (0-100 σε 15,9 δλ 160 χλμ / ώρα τελική). Η κατάσταση σώζεται κάπως με τον κινητήρε των 1,6 λίτρων και 75 ίππων και αντιστρέφεται εντελώς με τον κινητήρα της έκδοσης GT των 1,6 λίτρων και 101 ίππων  (0-100 σε 10,8 δλ 188 χλμ / ώρα τελική). Αν είστε πιστοί της VW και του Golf, ψάξτε καλύτερα για την έκδοση GT με γνώμονα την οδηγική eυχαρίστηση. Υπάρχουν λίγα στην τιμή αυτή και δυστυχώς χωρίς aircondition.

9. Renault Clio Ι (1990-1998)



Ακόμη ένα γαλλικό μοντέλο στη λίστα μας! Όπως φαίνεται οι απόγονοι των Γαλατών είχαν βρει τη ιδανική συνταγή για την κοφτερή οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων τους. Το Clio ειδικά στην 1η εκδοχή του επιβεβαιώνει τον κανόνα αυτόν. Τιμόνι και κράτημα ήταν σε πολύ υψηλά επίπεδα αντάξια μεγαλύτερων αυτοκινήτων. Οι κινητήρες 1,1 (60 ίπποι) και 1,4 (80 ίπποι) κινούσαν αξιοπρεπώς εώς ζωηρά το αυτοκίνητο. Ειδικά ο 1,4 εδινε 0-100 σε 11,6 δλ και τελική 175 χλμ / ώρα τελική.

10. BMW σειρά 3 (E36) (1991-1998)



Το πρώτο αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας στη λίστα μας έρχεται από την BMW έναν άλλο κατασκευαστή από τα βόρεια αυτή τη φορά που φτιάχνει αυτοκίνητα με κριτήριο την οδηγική ευχαρίστηση. Εδώ έχουμε και τον μοναδικό εκπρόσωπο της πίσω κίνησης στη λίστα μας που καθιστά το αυτοκίνητο ιδιαίτερα ενδιαφέρον στον οδηγό που θέλει να μυηθεί στην τέχνη. Διαθέτοντας ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στους πίσω τροχούς η 3άρα έδιωχνε το πίσω μέρος της μόνο κατόπιν εντολής του οδηγού. Ήταν σταθερή στο δρόμο και είχε υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Ο βασικός κινητήρας των 1,6 λίτρων και 102 ίππων είχε αρχικά μέτριες επισόσεις (0-100 σε 13,6 δλ και 190 χλμ / ώρα τελική). Μετά το 1993 ο κινητήρας αναβαθμίστηκε χαρίζοντας αρκετά καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο (0-100 σε 11,6 δλ, 196 χλμ / ώρα τελική).
Ένα από τα αυτοκίνητα που πραγματικά αξίζουν όχι μόνο από άποψη οδικής συμπεριφοράς αλλά και ποιότητας κατασκευής, στυλ και αξιοπιστίας. Οι τιμές της σειράς 3 που αναφερόμαστε αρχίζουν από 1000 ευρώ περίπου

Οι αναφορές στις τιμές επιδόσεων στα αυτοκίνητα που αναφέραμε λήφθηκε από το αρχείων τευχών μας του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...