ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ: Καλό σημάδι η αύξηση των πωλήσεων τον Ιανουάριο 2014 – Ποιές μάρκες επιλέγουν οι καταναλωτές

Ο αριθμός των πωλήσεων ανήλθε εφέτος τον Ιανουάριο σε 6.385 μονάδες, έναντι 5.533 τον Ιανουάριο του περασμένου έτους. Πιο δημοφιλή ήταν τα μοντέλα της Toyota, με την ιαπωνική μάρκα να σημειώνει 737 ταξινομήσεις, εξασφαλίζοντας μερίδιο 11,5%. 


 Ακολούθησαν οι Opel (672 – 10,5%), Citroen (583 – 9,1%), Hyundai (472 – 7,4%), Volkswagen (449 – 7%), Skoda (429 – 6,7%), Ford (414 – 6,5%), Nissan (406 – 6,4%), Fiat (304 – 4,8%), αλλά και η Audi (292 – 4,6%), που κατέγραψε πωλήσεις ρεκόρ και ενόψει της χορηγίας της προεδρίας της Ε.Ε. Σταθερά ανοδική πορεία ανάμεσα στις premium μάρκες ακολουθεί και η Volvo, με 127 ταξινομήσεις και 2% μερίδιο της αγοράς, ευρισκόμενη σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τη Mercedes (125 – 2%). Λίγο πιο πάνω στην κατάταξη είναι η BMW με 133 πωλήσεις και μερίδιο 2,1%. Στα αξιοσημείωτα αυτόν τον πρώτο μήνα οι πωλήσεις της Subaru (29 αυτοκίνητα), η οποία δείχνει να βρίσκει πάλι το δρόμο της στην Ελλάδα, οι χαμηλές πωλήσεις της Peugeot (65 αυτοκίνητα) απόρροια τις μεταβατικής περιόδου της εκπροσώπησης της στην Ελλάδα.

Πηγή: bankwars.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...