Μετά από τη συλλογή 1000 περίπου καταχωρήσεων τόσο από στοιχεία που συμπληρώνετε στο ερωτηματολόγιο μας, όσο από δικές μας έρευνες, ήρθε η ώρα να δημοσιοποιήσουμε τα στοιχεία αυτά. Λόγω του ότι δεν είναι δυνατόν να συμπεριλάβουμε όλα τα δεδομένα σε ένα άρθρο, τα ταξινομήσαμε ανά κατασκευαστή και σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα. Στο άρθρο αυτό θα παρουσιάσουμε λοιπόν όλα τα στοιχεία που έχουμε για τα αυτοκίνητα της BMW.
Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται όλες οι εγγραφές από τη βάση μας που αφορούν σε αυτοκίνητα της βαυαρικής φίρμας. Στην στήλη "Ενότητα" αναφέρουμε το άρθρο από το blog μας από όπου πήραμε την αναφορά. Έτσι με τον κωδικό 1 αναφερόμαστε στα στοιχεία που συλλέξαμε από τα δικά σας στοιχεία που συμπληρώσατε στο ερωτηματολόγιο μας, με τον κωδικό 2 αναφερόμαστε στο άρθρο μας Πόσα χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει ένα αυτοκίνητο; με τον κωδικό 3 στο άρθρο Βλάβες που έχουν βγάλει τα αυτοκίνητα μας και με τον κωδικό 4 στο άρθρο Οι φίλοι μιλάνε για τα αυτοκίνητα τους με τον κωδικό 5 στο άρθρο Ποιο ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε; και με τον κωδικό 6 στο άρθρο Ποιο ήταν το πιο αναξιόπιστο / ζημιάρικο αυτοκίνητο που είχατε;
ΕΝΟ-ΤΗΤΑ | Μάρκα / μοντέλο | Έτος / χιλιόμετρα | Αξιοπιστία | Ευχαριστη-μένος; | Λοιπές παρατηρήσεις |
---|---|---|---|---|---|
2 | BMW 2000 | 1972 / 1.300.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | έιχε γίνει μια φορά ρεκτιφιέ |
2 | BMW 3 | 2005 / 80.000 | Κακή | Καθόλου | Συνεχόμενα προβλήματα με τους αερόσακους.Προβλ στις φύσες,στους αισθητήρες και τελικώς στον εγκέφαλο των αερόσακων. 1 λίτρο λάδι ανα 10.000 χλμ. Άπειροι τριγμοί σε όλο το εσωτερικό του. Πρόβλ στα ΜΠΕΚ. Πρόβλ με πολλ/τές 2 φορές. Πρόβλ στην μονάδα ABS. Αλλαγή ψαλίδια στα 80.000χλμ. Πρόβλ στο δυναμό. Πρόβλ στα ηλεκτρικά με κύριο πρόβλ διαρροές ρεύματος. Πρόβλ απο το εργοστασιακό ηχοσύστημα. |
2 | bmw 316i | 1993 / 299.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | καλη συντηρηση,σκληρή χρηση .μοτερ αψογο |
2 | bmw 316i | 1996 / 180.000 | Πολύ καλή | Πολύ | πουλήθηκε στα χλμ αυτά. Αξιόπιστο |
2 | bmw 316i e36 coupe | 1998 / 175.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα και περα απο τα τυπικα σερβις δεν εχει χρειαστει παρα μονο μια αντλια νερου |
1 | BMW 318 Coupe 143ps | 2004 / 99000 | Πολύ καλή | Πάρα πολύ | Ακινητοποιηση μια φορα απο νοθευμενη βενζινη Προβλήματα σε: Άλλο Ποιότητα κατασκευής: Άριστη Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '10-11 Κατανάλωση εκτός: '7-8 |
2 | BMW 318 E46 | 1998 / 200.000 | Κακή | Καθόλου | (αποκλειστικά σε ταξίδια και χωρίς ακρότητες ) του έχει κοστίσει + 4 με 5 εκατομύρια σε βλάβες, από κινητηρα, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις (αστοχίες) |
2 | BMW 318i compact | μετά το 2000 / 200.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | άψογο |
2 | BMW 318i e30 | 1986 / 530.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | αξιόπιστο. κανένα πρόβλημα ως τώρα |
2 | BMW 318i luxus | 1998 / 405000 | Πολύ καλή | Πολύ | Το πρώτο ετος εντός εγγύησης αλλάχθηκε εγκέφαλος και καταλύτης. Κατα τ αλλα κανένα μηχανικό προβλημα. Κινειται και εντός και εκτός πόλης |
2 | BMW 318is coupe | 1992 / 230.000 | Πολύ καλή | Πολύ | σκληρή χρήση, αξιόπιστο |
2 | BMW 520i | 1985 / 220.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | πολύ αξιόπιστο, δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα έχοντας τυπική συντήρηση |
2 | bmw 520i e34 | 1997 / 400.000 | Πολύ καλή | Πολύ | αξιόπιστο χωρίς ουσιαστικά πρόβληματα |
2 | BMW 730 | 1988 / 600.000 | Πολύ καλή | Πολύ | αρκετα αξιοπιστο αλλα αρκετα ακριβο στη συντηρηση του. |
2 | BMW M5 | 2004 / 320.000 | Πολύ καλή | Πολύ | στα χιλιόμετρα αυτά αλλαγή κινητήρα |
2 | bmw 116i | 2004 / 225.000 | Μέτρια | Όχι και τόσο | Τρυπιος
σωληνας φρεον. Σπασμενη τροχαλια συμπιεστη κλιματισμου Χαλασμενος
αισθητηρας βαρους συνοδηγου Αισθητηρας αυτοματης ανακυκλωσης κλιματισμου
Τροχαλια στροφαλου. 2 φορες επισκευη μιζας Επισκευη κρεμαγιερας. Αλλαγη βολαν. MAF. Καταναλωση λαδιου 1 λιτρο ανα 10.000km πλέον. Θεματα με σκορτσαρισματα αλυτα εδω και καιρο. Πολλά χρήματα σε επισκευές |
2 | bmw 518i | 1994 / 370.000 | Πολύ καλή | Πολύ | χωρις να εχει ανοιχτει ποτε κινητηρας. Δουλεύει κανονικά |
4 | BMW 116ι | 2009 / 30.000 | Πολύ καλή | Πολύ | Η συντήρηση
του είναι τυπική και δεν έχει παρουσιάσει βλάβες και προβλήματα εκτός
της προγραμματισμένης συντήρησης. Πριν 2 μήνες το αυτοκίνητο παρουσίασε πρόβλημα στον πολλαπλασιαστή με αποτέλσμα να ρετάρει η μηχανή. Η βλάβη διορθώθηκε εντός της εγγύησης. |
5 | BMW 316ι | 1994 / 355.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην κατοχή μου |
6 | BMW 318i e46 | 2000 / | Κακή | Καθόλου | Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχα στην κατοχή μου |
3 | BMW 318i E46 | / | Κακή | Καθόλου | Το ψυγειο αλλαχτηκε 3 φορες απο 2 ως 3 φορες αλλαχτηκαν βεντιλατερ θερμοστατης,τρομπα νερου, δοχειο νερου,2 φορες οι γρυλλοι των παραθυρων και πολλσ αλλα..Πολύ δυσαρεστημένος |
3 | BMW 318i E46 | 1998 / 75.000 | Μέτρια | Έτσι κι έτσι | κομμένη ντίζα χειροφρένου την πρώτη μέρα κυκλοφορίας- μηχανισμός ηλιοροφής- σπασμένο κάθισμα συνοδηγού άνευ λόγου και αιτίας- αντλία βενζίνης |
1 | BMW 320i | 2009 / 37000 | Καλή | Έτσι κι έτσι | Το κύριο πρόβλημα του αυτοκινήτου όπως και πολλών μοντέλων των ετών 2007-2011 που φορούσαν το τετρακύλινδρο μοτέρ της σειράς Ν43 ήταν τα συνεχή προβλήματα ανάφλεξης καθώς και η αδυναμία της εταιρίας να τα λύσει αποτελεσματικά. Η ποιότητα των υπόλοιπων μερ Ποιότητα κατασκευής: Καλή Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '9-10 Κατανάλωση εκτός: '8-9 |
1 | BMW 320i | 2008 / 36800 | Άριστη | Πολύ | Προβλήματα σε: Άλλο Ποιότητα κατασκευής: Άριστη Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '8-9 Κατανάλωση εκτός: '5-6 |
3 | BMW 320i Ε90 | / | Πολύ καλή | Πολύ | Αξιόπιστο |
3 | BMW 320si | / | Πολύ καλή | Πολύ | Αξιόπιστο |
4 | BMW 520ι | 1997 / 220.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | Το αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόπιστο και δεν έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα κατά την κατόχή του, έχοντας τυπική συντήρηση. |
5 | BMW 520ι ε34 | 1991 / 400.000 | Άριστη | Πάρα πολύ | Το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην κατοχή μου |
1 | BMW E21 | 1982 / 311000 | Άριστη | Πολύ | Aπο μπαταρια μου εμεινε τιποτε αλλο 31 ετων με οδηκη συμπεριφορα 2013 !!! Προβλήματα σε: Ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά Ποιότητα κατασκευής: Άριστη Οδική συμπεριφορά: Άριστη Κατανάλωση εντός: '11-12 Κατανάλωση εκτός: '6-7 |
4 | BMW Χ6 | 2009 / 60.000 | Κακή | Καθόλου | στα χιλιόμετρα αυτά η μηχανή χτύπησε μπιέλα. Στην επίσκεψή του στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που κάνει ΄σερβις δεν έγινε δεκτό το αίτημα του να διορθωθεί η βλάβη στα πλαίσια της εγγύησης, οπότε ο φίλος μας είναι πολύ δυσαρεστημένος |