Kia Rio: Ο αδικημένος στην αγορά αυτοκινήτου.

Παρατηρώντας τις πωλήσεις των επιβατικών στην κατηγορία των σούπερμίνι, βλέπουμε τον τελευταίο καιρό στις πρ΄ψτες θέσεις τους "συνήθεις ύποπτους" όπως τα Opel Corsa, Toyota Yaris, VW Polo, Ford Fiesta κλπ. Όλα τους είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, γι' αυτό τα εμπιστέυεται το αγοραστικό κοινό.
Υπάρχουν όμως και πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα που παρόλο που συναγωνίζονται τα καλύτερα της κατηγορίας, δεν απολαμβάνουν την ίδια αποδοχή από το αγοραστικο κοινό. 
Ένα από αυτά είναι το Kia Rio, ένα ολόφρεσκο σούπερμίνι που εμφανίστηκε στην αγορά στo τέλος του 2011.




Το αυτοκίνητο απέσπασε πολύ θετικές κριτικές από τον ελληνικό και ξένο τύπο σε θέματα σχεδιασμού, ποιότητας κατασκeυής, οδικής συμπεριφοράς και οικονομίας. Βραβεύτηκε επίσης με  το διεθνούς εμβέλειας βραβείο σχεδίασης Red Dot για το 2012. Στα τεστ πρόσκρουσης του οργανισμού Euroncap απέσπασε την ανώτερη διάκριση των 5 αστέρων παρουσιάζοντας ένα πολύ ικανοποιητικό επίπεδο προστασίας των επιβατών του σε περίπτωση ατυχήματος. 


Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου ακόμα και στη βασική έκδοση που τιμάται 10690 ευρώ ως βενζινοκίνητο και 12190 ευρώ ως πετρελαιοκίνητο, παρουσιάζεται πλήρης περιλαμβάνοντας έξι αερόσακους, ESP, προβολείς ομίχλης, υπολογιστή ταξιδίου, ράδιο-mp3 με θύρα USB και χειριστήρια στο τιμόνι κ.ά.. Η εγγύηση του αυτοκινήτου από την αντιπροσωπεία είναι 7ετής, η μεγαλύτερη δηλαδή που μπορεί να βρει κανείς στην αγορά. 


















Η τιμή του αυτοκινήτου, αν και δεν είναι η φθηνότερη της κατηγορίας όπως μας έχει συνηθίσει η Kia, είναι αρκετά ανταγωνιστική συγκρινόμενη με τους κορυφαίους ανταγωνιστές που αναφέραμε στην αρχή του άρθρου.
Με τόσα προτερήματα γιατί λοιπόν εμφανίζεται μόλις στην 14η θέση των πωλήσεων της κατηγορίας των σούπερμίνι με μόλις το 2,02% του συνόλου των πωλήσεων της κατηγορίας;
Η απάντηση στο ερώτημα δεν είναι μια αλλά πολλές.

1. Η Kia δεν έχει τη θέση που της αξίζει στη συνείδηση του αγοραστικου κοινού. Μέχρι πριν μερικά χρόνια, πουλούσε απλώς καλά και πολύ φθηνά αυτοκίνητα. 
2. Η Kia με το Rio και με μικρή διαφορά πλέον τιμής από τους ανταγωνιστές δεν στηρίζεται πλέον στο value for money. Έτσι, το αγοραστικό κοινό προτιμάει αυτοκίνητα δοκιμασμένα από μάρκες με πολλά χρόνια παρουσίας στην ελληνικη αγορά πληρώνοντας λίγο περισσότερα χρήματα.
3. Το αγοραστικό κοινό ίσως να επιφυλλάσεται και για την τιμή μεταπώλησης των αυτοκινήτων της Kia.

Μακάρι το Rio να κατακτήσει μια αξιόλογη θέση στην πίτα των πωλήσεων διότι είναι ένα πραγματικά καλό αυτοκίνητο.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...