Το τετράθυρο "κατσαριδάκι" που δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή από τη Volkswagen!

Στα τέλη της δεκαετίας του '60 οι υθίνοντες της Volkwagen άρχισαν να σκέφτονται ότι το σχέδιο του σκαραβαίου έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του. Έτσι άρχισαν ένα project αναβάθμισης του που το ονόμασαν super Beetle, για να ανταπεξέρθει το βασικό του μοντέλο στον ανταγωνισμό..


Ο κωδικός του αυτοκινήτου ενδοεταιρικά ήταν VW 1302. Η πρώτη έκδοση του μοντέλου ήταν έτοιμη το 1971. Το 1973 ετοιμάστηκε η δεύτερη εκδοση του έχοντας περισσότερες καμπύλες, πιο εξελιγμένη ανάρτηση, μεγαλύτερο χώρο αποσκευών και πιο καμπυλωτό παρμπρίζ με στόχο να ανταπεξέλθει στους νέους κανονισμούς ασφαλείας των ΗΠΑ και στη βελτίωση του χώρου και της άνεσης των επιβατών.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή, το Super Beetle ήταν ό,τι πιο ριζοσπαστικό παρουσίασει η Volkswagen πάνω στον κλασσικό Σκαραβαίο.

 
Για τα δεδομένα της δεκαετίας του '70, και σύφωνα με τα στοιχεία που βρήκαμε εδώ στο carblogger.gr, οι καμπύλες του μοντέλου, οι μεγάλοι προφυλαχτήρες αρmονικά δεμένοι με το υπόλοιπο αμάξωμα, το πιο καμπύλο πίσω μέρος, σίγουρα ανανέωναν την εικόνα του Σκαραβαίου, δίνοντας του πολλά από τα χαρακτηριστικά που του έλειπαν σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό.


Βέβαια κανείς δεν ξέρει τι απήχηση θα είχε ένας τετράθυρος σκαραβαίος στην αγορά ιδιαίτερα αν συνδυαζόταν με τους υπάρχοντες αρχαίους κινητήρες του υπάρχοντος μοντέλου. Βλέποντας πάντως τις φωτογραφίες του, θα λέγαμε ότι ήταν μια χαριτωμένη προσέγγιση που για ακόμη μια φορά η ατολμία της Volkswagen στο να εφαρμόσει κάτι ριζοσπαστικό κράτησε το Super Beetle στα συρτάρια ως σχέδιο και ίσως σε κάποιες αποθήκες τα πρωτότυπα.
Πηγές




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...