Ενδεικτικές περιπτώσεις στις οποίες οι
ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν εκπτώσεις τιμολογίων. Γιατί οι πελάτες
δεν θα πρέπει να εστιάζουν αποκλειστικά στο μέτωπο του κόστους. Ο
ανταγωνισμός διαμεσολαβητών, τραπεζών και internet.
Παρά το γεγονός ότι τα ασφάλιστρα οχημάτων έχουν μειωθεί κατά περίπου 40% την τελευταία επταετία της οικονομικής κρίσης, παρατηρούνται συχνά αξιοσημείωτες αποκλίσεις τιμολογίων από εταιρεία σε εταιρεία, ανάλογα με την πολιτική marketing που ακολουθεί καθεμία από αυτές σε επιμέρους κατηγορίες πελατών (παραμετροποιημένες τιμές).
Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο www.euro2day.gr
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!