Το νέο μας αυτοκίνητο: Μια BMW 318i του 2002 με 3500 ευρώ!

Μετά από 4 χρόνια συμβίωσης με το καταπληκτικό Nissan 100NX, την σκυτάλη έλαβε ως προσωπικό μας αυτοκίνητο μια BMW 318i Compact μοντ. 2002 από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους (2018). Τις πρώτες εντυπώσεις μας και την εμπειρία μας από την αγορά του θα τις βρείτε στο άρθρο αυτό!



Από πάντα επιθυμούσαμε να αποκτήσουμε ένα σύγχρονο αξιόλογο πισωκίνητο αυτοκίνητο με καλούς χώρους και Compact διαστάσεις (4.26m X 1.75m X 1.41m) και με σπορ στοιχεία. Ένα αυτοκίνητο που από την μια να μας συγκινεί οδηγικά αλλά και να μας εξυπηρετεί στις καθημερινές μας ανάγκες και συνάμα να είναι προσιτό στην απόκτηση του με λογικό κόστος χρήσης.
Μετά από πολύ ψάξιμο καταλήξαμε με βάση φυσικά και τα χρήματα που διαθέταμε σε μια και μοναδική επιλογή: την BMW σειρά 3 Compact!

Το αυτοκίνητο αυτό το αγοράσαμε στη Θεσσαλονίκη από το συνεργείο / εμπορία αυτοκινήτων Βασιλειάδη στην πολύ καλή τιμή των 3500 ευρώ με τα τέλη του 2018 πληρωμένα! Το αυτοκίνητο ήταν σε πολύ καλή κατάσταση έχοντας κάνει και σέρβις!

Το αυτοκίνητο μας έχει κινητήρα 1800 κ.εκ και 115 ίππων οπότε δεν πληρώνει τα παρανοϊκά τέλη των δίλιτρων. Ο κινητήρας του διαθέτει το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων Valvetronic που του δίνει αξιοσημείωτη οικονομία στο καύσιμο και παράλληλα ροπή από τις χαμηλές στροφές και παράλληλα μια ήρεμη δύναμη στις ψηλές. Διαθέτει επίσης 6 αερόσακκους, ABS και ASP το οποίο (ευτυχώς) απενεργοποιείται πλήρως αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει τις χάρες της πίσω κίνησης.

Οι πρώτες εντυπώσεις μας είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που σου δίνει την αίσθηση..τάνκ στο δρόμο. Δίνει την εντύπωση του ακλόνητου, ότι πατάει πολύ καλά. Ο κινητήρας έχει δύναμη χωρίς όμως ξεσπάσματα αλλά και ροπή χαμηλά. Η ποιότητα κατασκευής του αυτοκινήτου είναι πολύ καλή καθώς τίποτα δεν τρίζει. Ωστόσο, λόγω της "νησιώτικης" καταγωγής του (Θάσος) ήταν εκτεθημένο στον ήλιο με αποτέλεσμα το βερνίκι να έχει φύγει τοπικά στο καπό και στον ουρανό του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης: Προσιτά πισωκίνητα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέχρι 1500 ευρώ!

Οι επιδόσεις του στα χαρτιά φαίνονται αρκετά καλές καθώς ο κατασκευαστής δίνει για 0-100 χλμ 10,9 δλ και τελική ταχύτητα 207 χλμ / ώρα! Στην πράξη, το αυτοκίνητο έχει πολύ καλή ροπή από τις χαμηλές στροφές, χωρίς να υστερεί στις ψηλές. Χωρίς να έχει ξεσπάσματα, επιταχύνει θετικά και φτάνει άνετα (στο ταχύμετρο) τα 200 χλμ / ώρα.

Η κατανάλωσή του είναι πολύ χαμηλή για τον κυβισμό και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στα χέρια μας κατά τον 1,5 μήνα που είναι στην κατοχή μας κατανάλωσε 9-9,5 λίτρα εντός πόλης και γύρω στα 6 λίτρα / 100 χλμ εκτός με συγκρατημένη οδήγηση!

Αν και είναι πολύ νωρίς για να βγάλει κανείς συμπεράσματα για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου, είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από την αγορά του.

Προς το παρόν η αναφορά μας για το νέο μας αυτοκίνητο σταματάει εδώ. Θα επανέρθουμε με νέες (ελπίζουμε θετικές) εντυπώσεις!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...