14 Φεβ 2017

Αυτοκίνητο με 1000-1500 ευρώ: Η δικιά μας περίπτωση 3 χρόνια μετά!

Όπως θα έχετε διαπιστώσει όσοι παρακολουθείτε την αρθρογραφία μας, ασχολούμαστε με θέματα που αφορούν ως επί το πλείστον προσιτά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς ακόμη και με 1500 ευρώ! Η φιλοσοφία μας και στην προσωπική μας ζωή είναι ίδια: Η απόκτηση ενός αξιόλογου αυτοκινήτου με λίγα χρήματα που να καλύπτει τις ανάγκες μας μη κοστίζοντας μια ολόκληρη περιουσία. Ακολουθώντας τη φιλοσοφία αυτή κάναμε δικό μας ένα προσιτό πλην όμως πανέμορφο αυτοκίνητο!


Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι ένα Nissan 100ΝΧ μοντέλο του 1994 και είναι πλέον το προσωπικό μας αυτοκίνητο το οποίο έχει κλείσει τρία χρόνια στα χέρια μας. Διαθέτει δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα 1600 κυβικών εκατοστών με σύστημα ψεκασμού και απόδοση 102 ίππων.
Το αυτοκίνητο εκτός από την ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση που ακόμη και σήμερα γυρίζει κεφάλια, διαθέτει και οροφή τύπου T-top οπότε μετατρέπεται πολύ εύκολα σε κάμπριο!
Λεπτομέρειες για το πως το αποκτήσαμε, τους ελέγχους που κάναμε καθώς και τις επισκευές / συντήρηση τα δυο προηγούμενα χρόνια μαζί μας, μπορείτε να βρείτε στο προηγούμενο μας άρθρο για τον 2ο χρόνο και στο σχετικό μας άρθρο για τον 1ο χρόνο.
Παρόλο το μικρό κόστος κτήσης του αυτοκινήτου, είχε τις ανέσεις που ζητάει κανείς σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο όπως ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα A/C και υδραυλικό τιμόνι.



Στον τρίτο χρόνο που είχαμε το αυτοκίνητο, μας απέδειξε για ακόμη μια φορά την ιαπωνική του καταγωγή. Δεν χρειάστηκε με άλλα λόγια καμία επισκευή πέρα από την προγραμματισμένη συντήρηση του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αυτοκίνητο με 500 ευρώ: Η δικιά μας περίπτωση!

Το 3ο χρόνο διανύσαμε άλλα 14.000 χλμ περίπου με το αυτοκίνητό μας και κάναμε εκτός από το προγραμματισμένο σέρβις το αυτοκίνητο και το έλεγχο του ΚΤΕΟ. Έπρεπε ωστόσο να αλλαχτούν τα αμορτισέρ που έφτασαν στο τέλος της ζωής τους και τα μπαλάκια στην μπροστινή ανάρτηση. Το κόστος των αμορτισέρ ήταν 250 ευρώ και η επισκευή για τα μπαλάκια κόστισε άλλα 100 ευρώ περίπου.
Στα πλαίσια της τυπικής συντήρησης του αυτοκινήτου αλλάχτηκαν λάδια και έγιναν και κάποιες άλλες μικρής έκτασης εργασίες ρουτίνας που κόστισαν 100 ευρώ.


Στο εν λόγω αυτοκίνητο είχαμε κάνει παλιότερα μέσα στο 2ο χρόνο και μια δοκιμή που μας βγήκε πολύ πετυχημένη. Βάλαμε μαγνητάκια στο καλώδιο τροφοδοσίας βενζίνης του κινητήρα με σκοπό να πετύχουμε μεγαλύτερη οικονομία σε καύσιμο. Τα μαγνητάκια τα πήραμε με μηδενικό κόστος από τα εξαρτήμετα ενός παλιού σκληρού δίσκου. Μετά από 1500 περίπου χιλιόμετρα (κατά τα οποία δεν παρατηρήσαμε καμία αλλαγή), το αυτοκίνητο άρχισε στη συνέχεια να τραβάει καλύτερα και το σημαντικότερο να καταναλώνει γύρω στα 1,5-2 λίτρα λιγότερο καύσιμο ανά 100 χλμ σε σχέση με την κατανάλωση που αναφέραμε προηγουμένως!  Στον τρίτο χρόνο που έχουμε το αυτοκίνητο, η κατανάλωση κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα με αυτήν του δεύτερου χρόνου.
Περισσότερα για τα τεστ μας με τα μαγνητάκια  και την οικονομία καυσίμου αλλά και πως θα τα βρείτε δωρεάν, μπορείτε να διαβάσετε παλιότερο μας άρθρο.
Σαν συμπέρασμα των παραπάνω μπορούμε να πούμε ότι πραγματοποιήσαμε ένα όνειρο που είχαμε ως εικοσάρηδες με ένα πολύ μικρό κόστος και αποκτήσαμε ένα αυτοκίνητο σε πολύ καλή κατάσταση. Ένα αυτοκίνητο που όταν κυκλοφόρησε ήταν για εμάς άπιαστο όνειρο καθώς κόστιζε 7 εκατομμύρια δραχμές (~21000 ευρώ), έγινε δικό μας μόλις με 1500 ευρώ!
Το "ηθικά διδάγματα" από την αγορά αυτή είναι ότι
1) Με λίγο (ή περισσότερο) ψάξιμο μπορεί κανείς να βρει ό,τι τύπου αυτοκίνητο επιθυμεί ακόμη και να μη διαθέτει πολλά χρήματα.
2) Ευκαιρίες υπάρχουν και γίνονται όλο και περισσότερες στους δύσκολους καιρούς που ζούμε

Και στα δικά σας!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...