6 Φεβ 2020

Αυτοκίνητο: Το διαδίκτυο "καταπίνει" τις διεθνείς εκθέσεις αυτοκινήτου - Θύμα και η Γενεύη

Η ταχύτατη αύξηση του διαδικτύου, οι διάφορες πλατφόρμες ενημέρωσης και οι εκδηλώσεις που επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες κατηγορίες υποψήφιων αγοραστών αξιοποιούνται από τις αυτοκινητοβιομηχανίες για την προβολή τους. Αποτέλεσμα αυτών των προσπαθειών είναι η μείωση του αριθμού των συμμετοχών στις Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτων.

Στην 90ή Διεθνή Έκθεση της Γενεύης, που θα διεξαχθεί από τις 5-15 Μαρτίου, δεν θα συμμετάσχει ούτε ο γαλλικός όμιλος PSA, που πρωταγωνιστεί στη διεθνή αγορά και πρόσφατα δημιούργησε κοινή εταιρεία με τον ιταλικό όμιλο FCA.

Οι γαλλικές μάρκες Peugeot και Citroen, που κάθε χρόνο ξόδευαν γύρω στα πέντε εκατομμύρια ευρώ για να παρουσιάσουν στο εκθεσιακό κέντρο Palexpo τα νέα μοντέλα τους και τις τελευταίες τεχνολογίες, απέχουν για πρώτη φορά στην ιστορία της έκθεσης...

Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο www.zougla.gr


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...