23 Δεκ 2021

Spritmonitor.de : Τα οικονομικότερα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα μέχρι σήμερα!

Ο ιστότοπος spritmonitor.de είναι μια από τις μεγαλύτερες πύλες για το αυτοκίνητο παγκοσμίως όπου μπορεί ο οποιοσδήποτε κάτοχος αυτοκινήτου ανά τον κόσμο να καταχωρήσει στοιχεία για τοην κατανάλωση του αυτοκινήτου του. Όπως καταλαβαίνετε, το spritmonitor.de έχει εγγεγραμμένους εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες που καταχωρούν στοιχεία κατανάλωσης, οπότε έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον τα στατιστικά του για τα οικονομικότερα σε βενζίνη και πετρέλαιο αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί.

Καθώς η πραγματική κατανάλωση καυσίμου και η οικονομία στη μετακίνησή μας είναι ένα μείζον θέμα που μας απασχολεί στο carblogger.gr, βρήκαμε στην έρευνα μας πολύτιμα στοιχεία σχετικά με το θέμα στον ιστότοπο spritimonitor.de. Έτσι δημοσιεύουμε τη λίστα με τα 10 οικονομικότερα βενζινοκίνητα αλλά και πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, σύμφωνα με τις έγκυρες εγγραφές για τηνπραγματική κατανάλωση που έχουν καταχωρηθεί στον εν λόγω ιστότοπο. 

Βενζινοκίνητα

 

Μοντέλο (χρήστες)

Κατανάλωση l/100km

1

Suzuki Celerio (75)

4,6

2

Hyundai IONIQ (473)

4,8

3

Toyota Yaris Hybrid (1920)

4,8

4

Kia Niro (633)

5,1

5

Nissan Pixo (57)

5,1

6

Toyota Prius (3253)

5,1

7

Daihatsu Cuore (551)

5,2

8

Citroen C1 (964)

5,2

9

Toyota Corolla Hybrid (1121)

5,2

10

Skoda Citigo (584)

5,3


Παρατηρούμε ότι οι απωανατοίτες κατασκευαστές και ιδιαίτερα οι Ιάπωνες τα καταφέρνουν καλύτερα στην κατασκευή οικονομικών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων καθώς τα 9 πρώτα μοντέλα είναι τέτοιας καταγωγής. Ακόμη και το Citroen C1 που εμφανίζεται στη λίστα, έχει κινητήρα της Toyota. Το πρώτο αμιγώς ευρωπαικό αυτοκίνητο στη δεκάδα είναι το Skoda Citigo στη δέκατη θέση!

Πετρελαιοκίνητα

 

Μοντέλο (χρήστες)

Κατανάλωση l/100km

1

Audi A2 3L (179)

3,6

2

Volkswagen Lupo 3L (317)

3,7

3

Peugeot 107 (16)

4,2

4

Smart Fortwo (2358)

4,3

5

Citroen C1 (62)

4,3

6

Citroen AX (54)

4,3

7

Seat Arosa (94)

4,7

8

Citroen C4 Cactus (120)

4,7

9

Toyota Aygo (11)

4,7

10

Citroen Saxo (111)

4,7


Αντίθετα με τα βενζινοκίνητα, στα πετρελαιοκίνητα, οι ευρωπαίοι και μάλιστα οι Γερμανοί και οι Γάλλοι κατασκευαστές έχουν τον πρώτο λόγο με μικρά μεγέθους μοντέλα, καθώς επί πολλά χρόνια είχαν ρίξει το βάρος τους στην εξέλιξη οικονομικών και αποδοτικών πετρελαιοκινητήρων.
Και στις δυο κατηφορίες παρατηρούμε μετά την έρευνά μας στο carblogger.gr ότι τα μικρά μη υβριδικά αυτοκίνητα πετυχαίνουν τις χαμηλότερες καταναλώσεις.  Τα βενζινοκίνητα υβριδικά, αρχίζουν να δείχνουν την αξία τους στη λίστα αυτή καθώς χωρίς να είναι μικρά αυτοκίνητα, πετυχαίνουν πάρα πολύ χαμηλές καταναλώσεις.

Γράψτε μας την άποψη σας στη σελίδα μας στο facebook
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...