Έρευνα για την απαξίωση αυτοκινήτου - BMW 316i


Η BMW σειράς 3, είναι άλλο ένα αυτοκίνητο με την δική του ιστορία στην ελληνική αγορά. Από όλα τα αυτοκίνητα που εξετάστηκαν, είναι το μόνο που θεωρείται αυτοκίνητο κύρους, όπως γενικά και η μάρκα της BMW. Η τελευταία γενιά της παρουσιάστηκε το 2005 και η τιμής της ως καινούργια είναι για τα ελληνικά δεδομένα αρκετά τσουχτερή (γύρω στα 30000€). Ωστόσο, η απόκτηση μιας BMW αποτέλεσε και αποτελεί το όνειρο πολλών συμπατριωτών μας.


Στην έρευνα αυτή, θα ασχοληθούμε με όλες τις γενιές της σειράς 3 με κυβισμό 1600 κ.ε (316i) που είχε και τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα μας.

 Το πρώτο πράγμα που εντυπωσιάζει στο γράφημα απαξίωσης του αυτοκινήτου είναι η εντυπωσιακή απαξίωση του στα 2 πρώτα χρόνια της ζωής του, που φτάνει το 40% της αρχικής τιμής  του και είναι φυσικά κάτω από το μέσο όρο απαξίωσης των αυτοκινήτων που εξετάστηκαν. Η απαξίωση του αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένο τετραετίας συνεχίζει να είναι κάτω του μέσου όρου. Έτσι μια BMW 316 4ετίας μπορεί να αποκτηθεί στο 50% ή και χαμηλότερα της αρχικής του τιμής. Τα αυτοκίνητα της προηγούμενης γενιάς 6ετίας (κόκκινος κυκλίσκος) μέχρι και 10ετίας διατηρούν την αξία τους στο χρόνο καλυτερα σε σχέση με τον μέσο όρο, κάτι που σημαίνει ότι η προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου μάλλον είχε καλύτερη αποδοχή και εκτίμηση από το αγοραστικό κοινό. Η απαξίωση του αυτοκινήτου πέφτει παλι κάτω από τον μέσο όρο για τα αυτοκίνητα της σειράς 3 12ετίας (2ος κόκκινος κυκλίσκος) και παλιότερα, τότε που κυκλοφορούσε δηλαδή η προ-προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου.
 Από τα παραπάνω συμπαιρένουμε ότι οι καιροί είναι δύσκολοι για μοντέλα κύρους στην αγορά μεταχειρισμένου. Η απαξίωση τους ειδικά στα δυο πρώτα χρόνια της ζωής τους είναι πολύ υψηλότερη του μέσου όρου. Αν λοιπόν είστε λάτρης του συγκεκριμένου αυτοκινήου, μπορείτε να το αποκτήσετε σε πολύ συμφέρουσες τιμές ως ελαφρώς μεταχειρισμένο!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...