Τελευταία ευκαιρία για την αγορά ενός καινούργιου Daihatsu

Από τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους (2013) η Daihatsu δυστυχώς κάνει πράξη την απόφαση της να σταματήσει την εξαγωγή νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Ο βασικός λόγος που φαίνεται να οδηγεί τον Ιάπωνα κατασκευαστή σε μια τέτοια απόφαση καταμεσής μιας δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην ευρωπαϊκή αγοράς, είναι η ισχυρή ισοτιμία του ιαπωνικού νομίσματος (γιεν) έναντι του ευρώ, η οποία καθιστά πλέον επιχειρηματικά ασύμφορη την εξαγωγή των αυτοκινήτων της στις χώρες της Ευρώπης. 
Ωστόσο, η εδώ αντιπροσωπεία έχει κάποιο στοκ από καινούργια αυτοκίνητα, οπότε μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων μπορούμε έστω και τώρα να αγοράσουμε ένα καινούργιο Daihatsu και μάλιστα σε πολύ δελεαστικές τιμές!

Αναλυτικότερα, οι τιμές των μοντέλων μετά τις προσφορές της ελληνικής αντιπροσωπείας διαμορφώνται ως εξής:


Μοντέλο Τιμή με ΦΠΑ 
 Νέα Τιμή με Απόσυρση 
CUORE 1.0 70 HP VSC  9.765,00  7.750,00
SIRION 1.0 70 HP 10.490,00  8.850,00
SIRION 1.3 92 HP  12.840.00  8.990,00
SIRION 1.3 92 HP PLUS  13.595,00  9.490,00
CHARADE 1.3 99 HP VSC  13.490,00  11.600,00
TERIOS 1.5 105 HP LSD SX EURO 4  22.860,00  15.580,00
TERIOS 1.5 105 HP LSD SX PLUS  EURO 4  24.400,00  17.980,00
TERIOS 1.5 105 HP LSD SXPLUS EURO 5  24.400,00  18.990,00
TERIOS 1.5 105 HP VSC SXPLUS EURO 5  24.400,00  18.990,00

Μετά από τηλεφωνική μας επικοινωνία επιβεβαιώσαμε τις παραπάνω τιμές (οι οποίες υπάρχουν στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας) και επιπρόσθετα πληροφορηθήκαμε ότι για τα μοντέλα που πληρούν προδιαγραφές ρύπων EURO 4 η αντιπροσωπεία προσφέρει την τιμή της απόσυσρσης χωρίς απόσυρση! Επίσης πληροφορηθήκαμε ότι το Sirion με τον κινητήρα των 1,3 λίτρων έχει εξαντληθεί.
Δεν επιθυμούμε με κανέναν τρόπο να κάνουμε διαφήμιση ούτε της μάρκας ούτε της αντιπροσωπείας. Δεν μπορούμε να παραβλέψουμε όμως τις άκρως δελεαστικές τιμές των μοντέλων τις φίρμας πλέον μέχρι εξαντλήσεως των αυτοκινήτων.
Ένας λόγος που κάνει ακόμα πιο δελεαστικές τις τιμές των μοντέλων της Daihatsu είναι και οι πολύ καλές τους επιδόσεις στην οικονομία καυσίμου. Ειδικά το Daihatsu Cuore πετυχαίνει την καλύτερη επίδοση στην πραγματική κατανάλωση βενζίνης στην έρευνα μας για τα οικονομικότερα σε βενζίνη αυτοκίνητα των τελευταίων 25 ετών με 4,83 λίτρα / 100 χλμ ανάμεσα σε 237 αυτοκίνητα και το Sirion με τον κινητήρα των 1,0 λίτρων την πρώτη καλύτερη επίδοση στα αυτοκίνητα κατηγορίας σούπερμίνι και στην 26η θέση στη γενική κατάταξη επίσης σε 237 αυτοκίνητα με πραγματική μέση κατανάλωση τα 5,83 λίτρα / 100 χλμ.
Ένα ακόμη δυνατό χαρτί των αυτοκινήτων της Daihatsu είναι η αξιοπιστία τους. Η Daihatsu ανήκει πλέον στην Toyota κάτι που σημαίνει ότι μοιράζεται τεχνογνωσία, μηχανικά μέρη και έλγχο ποιότητας με την μητρική εταιρία, κάτι που συνεπάγεται την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της.
Είναι λοιπόν να αγνοήσουμε τέτοιες προσφορές; 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...