23 Μαΐ 2013

Η πιο σεξιστική διαφήμιση όλων των εποχών γύρω από το αυτοκίνητο!

Στα τέλη της 10ετίας του '60 η Goodyear έβγαλε στην παραγωγή ένα ελαστικό και το διαφήμισε με ένα διαφημιστικό σποτ που από πολλλους έχει χαρακτηριστεί ως "η πιο σεξιστική διαφήμιση όλων των εποχών"!


Για να διαφημίσει την αντοχή και την ασφάλεια που παρέχει το συγκεκριμένο ελαστικό, υπαινίχθηκε ότι οι γυναίκες έχουν περιορισμένες δυνατότητες στην οδήγηση και γι αυτό το προιόν της είναι το πλέον κατάλληλο όταν οδηγούν!
"When A Woman’s At The Wheel, polyglass means more than mileage" με άλλα λόγια όταν η γυναίκα είναι στο τιμόνι, το ελαστικό polyglass σημαίνει πολύ περισσότερα από αντοχή στο χρόνο και προστατεύει μια γυναίκα όταν οδηγεί..
Προσέξτε την υποβλητική μουσική αυξανόμενης έντασης, την έντονη εναλλαγή εικόνων σαν σε ταινία θρίλλερ όταν η διαφήμιση δείχνει μια γυναίκα (Grace Kelly;) να οδηγάει μέχρι το αεροδρόμιο για να πάρει τον άντρα της..Η μουσική και οι έντονες εναλλαγές σταματούν όταν φθάνει στο αεροδρόμιο, έρχεται ο σύζυγος και (όπως αναμένεται από το ύφος της διαφήμισης) του παραχωρεί το τιμόνι!
Όχι ότι δεν υπάρχουν σήμερα σεξιστικές διαφημίσεις αλλά δύσκολα ξεπερνούν αυτήν!


Σημείωση:  Ο σεξισμός θεωρείται κοινώς η διάκριση εναντίον ανθρώπων βασισμένη στο φύλο τους ή τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό παρά στα ατομικά τους λάθη, αλλά μπορεί επίσης να αναφέρεται οποιαδήποτε ή σε όλες τις διαφοροποιήσεις που βασίζονται στο φύλο ή τον σεξουαλικό προσανατολισμό.Ο όρος προέρχεται από τη λατινική λέξη sexus=φύλο και -ισμός. (Wikipedia)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...