Γρήγορα αυτοκίνητα που δεν..τους φαίνεται: Μέρος 1ο - Δεκαετία '90

Όσοι είναι λάτρεις της αυτοκίνησης, σίγουρα απολαμβάνουν μια βόλτα με το αυτοκίνητο τους έτσι, χωρίς σκοπό ακούγοντας την αγαπημένη τους μουσική. Μια πηγή απόλαυσης στο αυτοκίνητο αλλά και σε κάθε μηχανοκίνητο, είναι οι επιδόσεις του και ειδικότερα η επιτάχυνση του. Πατώντας βαθειά το γκάζι, νιώθει κανείς ευχαρίστηση καθώς αισθάνεται το αυτοκίνητο του να ορμάει μπροστά. Εκτός βέβαια από την ευχαρίστηση, η καλή επιτάχυνση που μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο, συμβάλλει και στην ενεργητική ασφάλεια του καθώς εξασφαλίζει γρήγορο προσπέρασμα και αποφυγή επικυνδύνων καταστάσεων. Γύρω μας υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα που διαθέτουν καλές επιδόσεις. Τα απανταχού GTI, GT, Sport κλπ. μας προδιαθέτουν ότι το εν λόγω αυτοκίνητο είναι γρήγορο. Υπάρχουν όμως και αυτοκίνητα που κάθε άλλο γρήγορα φαίνονται, είναι ικανά όμως να μας κολλήσουν την πλάτη στο κάθισμα από την επιτάχυνση. Σ' αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τα γρήγορα αυτοκίνητα του παρόντος αλλά και του παρελθόντος που δεν προδιαθέτουν με την εμφάνιση τους. αλλά είναι ικανά να μας συγκινήσουν με τις επιδόσεις τους



Σε παλιότερο μας άρθρο είχαμε προβληματιστεί σε σχέση με το πότε ένα αυτοκίνητο θεωρείται γρήγορο. Καταλήξαμε ότι ένα αυτοκίνητο θεωρείται αποδεκτά γρήγορο, όταν έχει αναλογία κιλών ανά ίππο 10 ή λιγότερο ώστε να μπορεί να επιταχύνει δυνατά. Στο εν λόγω άρθρο θέτουμε σαν κριτήριο ένα άλλο 10άρι, των δευτερολέπτων της επιτάχυνσης από 0-100 χλμ / ώρα και όριο κυβισμού τα 1,8 λίτρα. Έτσι, με βάση το κριτήριο αυτό ψάχνουμε στο αρχείο μας ξεκινώντας από την αγαπημένη μας 10ετία, αυτή του '90 στο πρώτο μέρος και σας παρουσιάζουμε γρήγορα αυτοκίνητα που δεν..τους φαίνεται! 

Honda Civic VΙ 1,5 (1996-00)



Να ένα ταπεινό sedan από την Honda κάπου στα μέσα της 10ετίας του '90 που ήταν ικανό να κάνει τους αμύητους να τρίβουν τα μάτια τους. Οι γνώστες βέβαια ήξεραν ότι φορούσε το δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα των 115 ίππων και επιτάχυνε σύμφωνα με το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ 0-100 σε 9,7 δλ!

Hyundai Lantra J2  1,8 (1996-00)




Την εποχή εκείνη τα Hyundai τα έβλεπε κανείς με μισό μάτι. Δεν είχαν και τόσα πολλά χρόνια στην ελληνική αγορά οπότε υπήρχε δισπιστία στο όνομα της Κορεάτικης φίρμας. Το Lantra της εποχής όμως γύρισε σελίδα για την εταιρία και ειδικά στην έκδοση με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων σταμάτησε τα χρονόμετρα του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ στα 9,9 δλ

Opel Corsa II 1,4 16V (1996-00)



Όταν οι Γερμανοί στην Opel αποφάσισαν να εφοδιάσουν το Corsa της 2ης γενιάς με τον 16βάλβιδο κινητήρα της σειράς Ecotec, τότε το σύνολο επιτάχυνε εντυπωσιακά από τα 0 στα 100 σε μόλις 10 δλ!

Suzuki Swift sedan 1,6 (1991-96)



Οι Ιάπωνες μηχανικοί της Suzuki συνδύασαν το ελαφρύ αμάξωμα του Swift sedan με έναν δυνατό 1600άρι 95 ίππων δίνοντας φτερά στο μικρό sedan. Επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 10,2 δλ

Toyota Corolla 1,6 (1991-96)



Οι Ιάπωνες από πάντα είχαν δυνατούς κινητήρες στα αυτοκίνητα τους. Η Corolla του 91-96 είχε δυο τέτοια διαμάντια. Τον 1,3 με 88 ίππους και τον 1,6 με 114. Ο δεύτερος έδινε φτερά στο αυτοκίνητο επιταχύνοντας το από 0 ως 100 μόλις σε 10 δλ.


Toyota Carina 1,6 (1992-95)


Η Carina της εποχής ήταν ακόμη ένα αυτοκίνητο του Ιάπωνα κατασκευαστή που έκανε τους κατόχους κάποιων GT να τρίβουν τα μάτια τους. Με 115 ίππους η Carina έπιανε τα 100 μόλις σε 10''
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...