17 Ιουν 2016

Μιλάμε για πολύ γέλιο: Απάντηση της Renault σε παράπονα Έλληνα ιδιοκτήτη!

Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αν είναι αλήθινή η όχι η παρακάτω απαντητική επιστολή σε παράπονα Έλληνα ιδιοκτήτη Renault Megane, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι πεθάναμε στα γέλια διαβάζοντας την. Αν είχατε μια δύσκολη μέρα, ευκαιρία για..χαλάρωση και γέλιο!


Dear Mr. Katsiaros D. 

We have received and analyzed your complaint letter regarding the «arhidia kivotio» issue on Renault Megane cars. Unfortunately, we were unable to find this term (arhidia kivotio) in our databases and we kindly ask you to send to us more detailed specification about. Also, please be so kind to translate in English the following expressions: «gamo to aftokinito sas», «valte to ston kolo sas» and «gamo tin kariola tin reno». Sincerely yours, 

Michel Mouton 
Customer Service Representative
 414 Avenue Miramax, DC668, 
Douai, France
Με τις υγείες σας!

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...