Τα 10 πιο αργά σπορ αυτοκίνητα των τελευταίων δεκαετιών

Όταν έρχονται στο μυαλό μας σπορ αυτοκίνητα όπως Porsche ή Ferrari, πάντα σκεφτόμαστε ζωηρές επιδόσεις και επιτάχυνση που μας κολλάει στο κάθισμα. Είναι όμως πάντα έτσι; Σ' αυτό το άρθρο θα δούμε σπορ αυτοκίνητα του όχι και τόσο μακρινού παρελθόντος που αποτελούν τις εξαιρέσεις στον κανόνα!


Μπορεί κάποια από τα αυτοκίνητα που θα αναφέρουμε εδώ στο άρθρο μας στο carblogger.gr να μην είναι με απόλυτα κριτήρια αργά, ωστόσο με το σκεπτικό της σπορ κατασκευής τους, σε καμιά περίπτωση δεν έχουν τις επιδόσεις που θα περιμέναμε από αυτά.


10.Porsche 914 (1969-76)


Η πρώτη Porsche με κινητήρα στο κέντρο φορούσε στη βασική της έκδοση έναν κινητήρα 1,7  λίτρων και επιτάχυνε από 0-100 σε.. 12,5 δλ, όσο δηλαδή ένα ατμοσφαιρικό 1400άρι μικρομεσαίο!

9. Pontiac Firebird Transam (1982-92)


Μπορεί το εν λόγω αυτοκίνητο να είχε φουτουριστική σχεδίαση το 1982 που πρωτοπαρουσιάστηκε και να έγινε δημοφιλές από τη συμμετοχή του στη τηλεοπτική σειρά "Ο ιππότης της ασφάλτου", ωστόσο στη βασική του έκδοση είχε έναν κινητήρα 2,5 λίτρων και...88 ίππων που επιτάχυνε 0-60 μίλια σε 12,5 δλ και είχε τελική 161 χλμ / ώρα!

8. Ferrari Mondial (1980-93)


Η Mondial είναι ακόμη ένα αυτοκίνητο που συχνάζει στις λίστες με τα αργότερα σπορ αυτοκίνητα όλων των εποχών. Tα 0-60 μίλια (0-96 χλμ/'ωρα) ερχόταν σε 9,4 δλ, όσο περίπου και στο Volkswagen Golf GTI της πρώτης γενιάς! Με απόλυτα κριτήρια δεν είναι κακή επίδοση αλλά για Ferrari..

7. De Lorean DMC-12 (1981-82)


Τα φιλόδοξα σχέδια του De Lorean πήραν σάρκα και οστά με το φουτουριστικό αυτοκίνητο της εικόνας. Ωστόσο η επιλογή στον κινητήρα δεν επιβεβαίωνε στο δρόμο την σπορ καταβολή του. Tα 0-60 μίλια (0-96 χλμ/ώρα) ερχόταν σε 10,6 δλ.

6. Porsche 924 (1976-88)


Ακόμη μια Porsche στη λίστα μας. Ο αντικαταστάτης της 914, φορούσε έναν βασικό δίλιτρο κινητήρα της VW που κατάφερνε να τη φέρει από 0-100 σε μόλις κάτω από 10 δλ (9,9)..

5. Pontiac Fiero (1983-88)


Άλλη μια Pontiac στη λίστα μας, Ο βασικός της κινητήρας τοποθετημένος στο κέντρο ήταν ο 2,5 λίτρων και 90 ίππων. Εδώ τα πράγματα ήταν λόγω ελαφρύτερου αμαξώματος κάπως καλύτερα από την Transam. 10,6 δλ για 0-60 μίλια.

4. Fiat X1/9 (1972-89)


Οι θερμόαιμοι Ιταλοί έβαλαν στο μικρό κεντρομήχανό τους τον βασικό κινητήρα 1,3 λίτρων με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να πείθει μόνο σε επίπεδο εμφάνισης. Οι επιδόσεις του ήταν 12,5 δλ απο 0-100 και 169 χλμ τελική ταχύτητα. 

3. MG Midget (1974-80)


Οι μηχανολογικές ρίζες του MG Midget παρότι παράχθηκε στη δεκαετία του '70 χάνονται στο μακρινό παρελθόν. Έτσι με τον κινητήρα των 1,5 λίτρων, δεν κατάφερνε κάτι καλύτερο από 14,3 δλ επιταχύνοντας 0-60 μίλια 


1. VW Karman Ghia (1957-74)


Μη σας ξεγελάει η σπορ όψη του Karman Ghia. Κάτω από το όμορφο σπορ αμάξωμα υπήρχαν τα μηχανικά μέρη του γνωστού μας σκαραβαίου. Οι επιδόσεις ήταν επίσης αυτές του σκαραβαίου. Ο βασικός κινητήρας ήταν ο αερόψυκτος 1,2 λίτρων και..34 ίππων. Το αυτοκίνητο είχε τελική 120 χλμ/ώρα..

Σχετικά άρθρα: Δέκα αυτοκίνητα του παρελθόντος που θα θέλαμε να παράγονται και σήμερα

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...