Στα μέσα της 10ετίας του '00, ο κολοσσός που ακούει στο όνομα General Motors, η μητρική εταιρία της Opel, περνούσε την πιο κρίσιμη καμπή της ιστορίας της φτάνοντας στο χείλος της χρεωκοπίας. Το κλείσιμο εργοστασίων της εταιρίας ανά τον κόσμο, η απόλυση προσωπικού και η πώληση περιουσιακών της στοιχείων δεν φαινόταν να έχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Στην Opel το μέλλον επίσης ήταν αβέβαιο καθώς η μητρική GM έβλεπε ακόμη και το ενδεχόμενο της κατάργησης της μάρκας καθώς οι πωλήσεις μειώνονταν χρόνο με το χρόνο και οι ζημιές αυξάνονταν.
Η όλη κατάσταση έκανε τους ανθρώπους της εταιρίας να δουλέψουν για πολύ καιρό υπερωρίες για να ανανεώσουν την γκάμα των μοντέλων της, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να αλλάξουν την ρότα της εταιρίας.
Το Opel Insignia ήταν ο πρώτος καρπός της σκληρής δουλειάς τους, ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν πολύ μπροστά σε όλα τα επίπεδα σε σύγκριση με τα Vectra και Signum που αντικαθιστούσε. Σχεδιασμός που σαγηνεύει το μάτι, ποιότητα, τεχνολογικές πρωτοπορίες, οδική συμπεριφορά και μια μεγάλη γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου ήταν οι άσοι κάτω από το μανίκι του Insignia.
Το αυτοκίνητο έτυχε θερμής αποδοχής τόσο από τον αυτοκινητιστικό τύπο, όσο και από το αγοραστικό κοινό. Το 2009 κέρδισε τον επίζηλο τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς από τον ευρωπαϊκό τύπο. Στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuronCap πέτυχε την ανώτατη βαθμολογία των 5 αστέρων. Το 2011 βραβεύθηκε από τον Γερμανικό οργανισμό Dekra ως το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο στην κατηγορία του.
Το Insignia μαζί με το Astra κατάφεραν να ανατρέψουν το αρνητικό κλίμα για την Opel και βοήθησαν την GM να διαφύγει (έστω και προσωρινά) την χρεωκοπία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Renault 19: Το αυτοκίνητο που έσωσε τη Renault από τη χρεωκοπία