9 Νοε 2016

Daihatsu X-021: Το αντι-MX-5 που δεν παραχθηκε ποτε

Ελαχιστα αυτοκινητα αποτελεσαν στην ιστορια της αυτοκινησης σημεια αναφορας. Ενα απο αυτα ειναι και το Mazda MX-5 που το 1989 που βγηκε στην παραγωγη, ειχε μοναδικο αντιπαλο την πολυ ακριβοτερη Alfa Romeo Spider. Στην ουσια οποιος θα εριχνε στην αγορα ενα Roadster θα ειχε αντιπαλο το MX-5 Miata. Αυτη την προκληση αντιμετωπισε η Daihatsu παρουσιαζοντας το X-021 το 1991 στα σαλονι αυτοκινητου της Φρανκφουρτης.


Το αυτοκινητο αποκαλεστηκε "Daihatsu Miata" απο τον τυπο. Στην ουσια ομως, οποιος ειχε επαφη με το εκθεσιακο πρωτοτυπο, που ηταν πληρως λειτουργικο ειχε πολυ θετικες εντυπωσεις. Παρολο που ανταγωνιζοταν το MX-5, ειχε το δικο του ξεχωριστο χαρακτηρα.


Ηταν 35 εκατοστα μικροτερο και 200 κιλα ελαφρυτερο εχοντας ετσι αναλογια κιλων ανα ιππο πιο κοντα σε αυτοκινητα της Porsche παρα της Mazda. Οι γραμμες του ηταν επισης πιο μυωδεις συγκρινομενες με αυτες του MX-5.


Το μπροστινο μερος ειχε στρογγυλα φωτα που ηταν ενα σωμα με τα φτερα στο στυλ της Porsche 959 σε αντιπαραθεαη με τα ανακλινομενα φωτα του MX-5.
Το πισω μερος του αυτοκινητου ειχε επισης το δικο του χαρακτηρα εχοντας κυκλικα φωτιστικα σωματα και τον προφυλακτηρα σαν ενα σωμα με το υπολοιπο αυτοκινητο.
Η Daihatsu δεν αρκεστηκε στην ομορφη εξωτερικη εμφανιση αλλα μελετησε ενδελεχως και τα δυναμικα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου


Το σασι του ηταν αλουμινενιο και οι αναρτησεις αγωνιστικες.
Παρολο που ο αυτοκινητιστικος τυπος εγραψε πολυ καλες κριτικες για το αυτοκινητο, η μοιρα του X-021 ηταν να μεινει ενα εκθεσιακο πρωτοτυπο.
Παρολο που πολλα απο τα σχεδιαστικα του χαρακτηριστικα κληρονομηθηκαν απο το ρετρο Copen που παρουσιαστηκε το 1999, ακομη αναρωτιομαστε γιατι το X-021 δεν ειδε ποτε τη γραμμη παραγωγης.

Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...