Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που συγκλόνισαν την αυτοκίνηση - Μερος 3o

Στο τρίτο μέρος του άρθρου μας (το πρώτο μέρος θα το βρείτε εδώ και το δεύτερο εδώ) συνεχίζουμε εδώ στο carblogger.gr να παρουσιάζουμε τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που συγκλόνισαν την αυτοκίνηση, και μάλλον έχουν ξεχαστεί.



2014: GM: Σφάλμα στο διακόπτη εκκίνησης



Σε κάποια μοντέλα της GM περισσότερο όμως στο Chevrolet Covalt, ο διακόπτης εκκίνησης ήταν προβληματικός με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα που εξοπλιζόταν με αυτόν, να σβήνει ξαφνικά ο κινητήρας τους απενεργοποιώντας συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του αυτοκινήτου και προκαλώντας έτσι ατυχήματα.
Όπως σχεδόν σε κάθε σκάνδαλο, έτσι και στο παρόν, η GM γνώριζε το πρόβλημα από το έτος 2004 ωστόσο το κόστος επισκευής του ήταν πολύ υψηλό με αποτέλεσμα να σιωπήσει αρχικά. Τελικά το 2014 αναγκάστηκε να κάνει ανάκληση των αυτοκινήτων που είχαν τον προβληματικό διακόπτη που σχετίζεται με τον θάνατο τουλάχιστον 124 ανθρώπων και να πληρώσει το πρόστιμο των 900 εκατομυρίων δολαρίων για τους κακούς χειρισμούς της.

2015. Σφάλμα στη λειτουργία των αερόσακκων της μάρκας Takata


Ο ιαπωνικός κατασκευαστής αερόσακων Takata αναγκάστηκε να αντικαταστήσει τους αερόσακους σε ..19,2 εκατομμύρια οχήματα περίπου στις ΗΠΑ. Λόγω της εκτίναξης του αερόσακκου με υπερβολική δύναμη, πετάγονται μαζί του και μεταλλικά εξαρτήματα στην καμπίνα των επιβατών. Οκτώ θάνατοι και περίπου 100 τραυματισμοί έχουν αποδοθεί στους ελλατωματικούς αερόσακκους στις ΗΠΑ. 
Περιττό να αναφέρουμε ότι και στην περίπτωση της Takata ήξεραν για τους επικίνδυνους αερόσακους εδώ και χρόνια πριν την αποκάλυψη στο κοινό και την έκδοση ανακλήσεων.

2016: Η απάτη της Vokswagen με τις εκπομπές ρύπων των diesel αυτοκινήτων της


Στις 17 Σεπτεμβρίου 2015, η Volkswagen ήταν η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και είχε ενθαρρυντική ανάπτυξη στην αμερικανική αγορά. Στις 18 Σεπτεμβρίου, όλα καταρρέουν. καθώς η υπηρεσία ελέγχου εκπομπών ρύπων EPA κατήγγειλε τη VW με παραβίαση του νόμου περί καθαρού αέρα. Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητά της- τα οποία είναι γνωστά για το ότι ήταν πιο σπορ, καθαρότερα και πιο αποδοτικά από τους ανταγωνιστές τους - είχαν χρησιμοποιήσει λογισμικό που ανίχνευε πότε το αυτοκίνητο ελεγχόταν για εκπομπές ρύπων (καθώς αυτές γινόταν με το αυτοκίνητο ακίνητο), άλλαζε τις ρυθμίσεις του κινητήρα επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να περάσει τις δοκιμές εκπομπών με επιτυχία. Ως αποτέλεσμα, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ρύπαιναν πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε από τους ανταγωνιστές τους σε πραγματικές συνθήκες κίνησης.
Έχουν εκδοθεί ανακοινώσεις "Stop Sale" για τα αυτοκίνητα της VW, κλείνοντας τα σημεία πώλησης. Εκατομμύρια θυμωμένοι πελάτες ζήτησαν αποζημιώσεις, ενώ οι πωλήσεις της Volkswagen (τουλάχιστον στις ΗΠΑ) καταποντήστηκαν. Σύμφωνα με τα τελυταία στοιχεία, η απάτη της θα κοστίσει στη Volkswagen πάνω από 14. 7 δισεκατομμύρια δολάρια μόνο στις ΗΠΑ.
Ωστόσο, διαβάζοντας όλα τα παραπάνω σκάνδαλα, αυτό της Volkswagen φαντάζει αθώο!


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...