9 Αυγ 2018

Πέντε λόγοι που κάνουν το Honda S2000 ένα από τα ελάχιστα πραγματικά σύγχρονα σπορ αυτοκίνητα.

Ένα από τα ελάχιστα σπορ αυτοκίνητα που παρέχουν ανόθευτη αίσθηση οδήγησης είναι το Honda S2000. Το ιαπωνικό roadster αγαπήθηκε όσο λίγα αυτοκίνητα για κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά του. Ας; πάμε να δούμε ποια είναι αυτά.

Στο άρθρο μας αυτό στο carblogger.gr αναφέρουμε όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που κάνουν το Honda S2000 ένα από τα ελάχιστα σύγχρονα γνήσια σπορ αυτοκίνητα. Τα χαρακτηριστικά αυτά τα βρήκαμε στον ιστότοπο drivetribe.com


1. Έχει κινητήρα με εξωπραγματικό όριο στροφών


Ο κινητήρας του S2000 με κωδικό F20C είχε το απίστευτο ακόμη και σήμερα όριο περιστροφής τις 9000 στροφές και ιπποδύναμη 250 ίππων από 2000 κ.εκ. Όλοι ξέρουμε ότι όσο μεγαλύτερο είναι το όριο περιστροφής, τόσο πιο ηδονικη είναι η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγος. Σήμερα μόνο η Ferrari 458 Italia έχει κινητήρα που έχει αυτό το όριο στροφών.

2. Έχει ένα απίστευτα ζυγισμένα σασί


Το σασί του Honda S2000 είναι εξαρχής σχεδιασμένο για ανοιχτό αυτοκίνητο με σκοπό να έχει τις ελάχιστες στρεβλωσεις. Επίσης η ιδανική κατανομή βάρους σε συνδυασμό με την απουσία στρεβλώσεων δίνει τη μοναδική αίσθηση που ζητάει ο κάθε petrolhead από ένα σπορ αυτοκίνητο!


3. Δεν έχει σχεδόν κανένα ηλεκτρονικό βοηθητικο σύστημα


Τα σύγχρονα σπορ αυτοκίνητα είναι εφοδιασμένα με ένα σωρό ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου που στερούν την αμεσότητα μεταξύ οδηγού - μηχανής. Το μόνο ηλεκτρονικό σύστημα που διέθετε το Honda S2000 ήταν το..ABS!

4. Οι περιορισμοί για την προστασία του περιβάλλοντος δεν επιτρέπουν να φτιάχνονται πλεον τέτοια αυτοκίνητα


Τη δεκαετία του '90 οι νόρμες για την προστασία του περιβάλλοντος ήταν πολύ λιγοτερες, κάτι που έδινε τη δυνατοτητα στους κατασκευαστές να δημιουργήσουν ατμοσφαιρικους κινητήρες και να έχουν μεγαλύτερη ελευθερία στο σχεδιασμό τους. Σημερα, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν τοποθετήσει turbo στους κινητήρες τους (ακόμη και η Honda) περιορίζοντας τις επιλογές τους αλλά και τη δημιουργία κινητήρων σαν αυτών του S2000.

5. Η Honda δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια


Ο άνθρωπος της φωτογραφίας ονομάζεται Shigeru Uehara και εργαζόταν στη Honda μέχρι το 2007 που συνταξιοδοτήθηκε. Κατά από την εποπτεία του δημιουργήθηκαν κάποια μυθικά μοντέλα της Honda όπως τα NSX, NSX Type R, Civic Type R, Integra Type R.
Η τελευταία δημιουργία του ήταν το Honda S2000 Type S. Μετά από αυτόν, τα μοντέλα της Honda δεν θα είναι ποτέ ίδια.


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...