Τα 10 πιο συγκλονιστικά Toyota που έχουν υπάρξει

Στα σημεία των καιρών συναντάς αρκετά κοινά στοιχεία με αυτά του στοιχήματος: και στις 2 περιπτώσεις κάτι που ξεκίνησε με ελπίδα μπορεί να καταλήξει σε πίκρα, ενώ είναι εξίσου δύσκολα να τα “πιάσεις”.

Η Toyota είναι ένα εξαίρετο παράδειγμα. Από εκεί που διέθετε Celica, Corolla T-Sport και MR-2, τράβηξε ξαφνικά την πρίζα και έστειλε τις οδηγικές συγκινήσεις στη λήθη. Η προσήλωση στο Prius και την υβριδική ψύχωση ξενέρωσε τους πάντες, από τους οποίους ελάχιστοι περίμεναν την ιαπωνική εταιρία να ξυπνήσει από το κώμα.

Και εξίσου ξαφνικά, η “Τουότα” επέστρεψε στο WRC, παρουσίασε μια βολίδα-γλωσσοδέτη ονόματι Yaris GRMN και έχει προ των πυλών την επιστροφή της “πρωθιέρειας των επιδόσεων”, της μίας/μοναδικής/ανεπανάληπτης Supra. Επειδή, όμως, βάσει renderings και τεχνικών χαρακτηριστικών πολύς κόσμος βλέπει τον “κουβά” να έρχεται, θυμόμαστε 10 “τοτέμ” κοινής αποδοχής προς νοσταλγία και συμμόρφωση.

Toyota 2000GT


H σαγήνη της σιλουέτας ενώπιον σου, εκτός από διασκευασμένη Jaguar E-Type, λίγο έλειψε να είναι το πρώτο Nissan Fairlady Z. Στα τέλη των 60’s, η Yamaha λειτούργησε ως εκδικητική πρώην και αφού “τα ‘σπασε” με τη Nissan, πήρε το δισάκι της και μετακόμισε στο Aichi.

To 2000GT είναι η πρώτη από τις συνεργασίες που ανέπτυξε η Yamaha με τον τετράτροχο κόσμο, το πρώτο ιαπωνικό sportscar και το -τύποις- πρώτο εισαγόμενο Bond Car (“τύποις” γιατί δεν εξελίχθηκε από τον Q, αλλά χρησιμοποιήθηκε από τον μπερμπάντη πράκτορα). Τα 150 άλογα από 2 straight six λίτρα και το 5ταχυτο κιβώτιο ήταν αποκάλυψη για το 1967, ειδικά από μια εταιρία που κατασκεύαζε Corolla, Land Cruiser και Briska (προπομπός του Hilux)...

Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο autoblog.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...