21 Ιαν 2012

Αξιολόγηση αξιοπιστίας αυτοκινήτων κατηγορίας σουπερμίνι από τους οργανισμούς ADAC, TUV, Dekra

Εδώ και αρκετά χρόνια δημοσιοποιούνται στατιστικές βλαβών από τρεις μεγάλους γερμανικούς οργανισμούς ADAC, TUV και DEKRA για τα επιβατικά αυτοκίνητα ετησίως. Και οι τρεις οργανισμοί που προαναφέρθηκαν θεωρούνται πολύ έγκυροι καθώς παρακολουθούν εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Στις στατιστικές αυτές έχουμε αναφερθεί αρκετές φορές σε προηγούμενα άρθρα.
Ο οργανισμός ADAC (που είναι η αντίστοιχη ΕΛΠΑ στη Γερμανία), διαφοροποιείται από τους άλλους δυο οργανισμούς όσον αφορά στη μεθοδολογία συλλογής στατιστικών αξιοπιστίας. Οι στατιστικές του οργανισμού ADAC προέρχονται ως επί το πλήστον από τις κλήσεις οδικής βοήθειας των εγγεγραμμένων μελών του και όχι από ελέγχους που διενεργούνται στα οχήματα όπως στους άλλους δυο οργανισμούς. Έτσι λοιπόν τα στατιστικά του ADAC αφορούν περιπτώσεις βλαβών που έχουν να κάνουν με ακινητοποίηση οχήματος σε αντίθεση με τους TUV και DEKRA.
Για τους παραπάνω λόγους, οι στατιστικές αυτές είναι πολλές φορές αντιφατικές όταν συγκριθούν μεταξύ τους για κάποια αυτοκίνητα.
Συγκλίνουν τελικά οι αναφορές αξιοπιστίας των τριών μεγάλων οργανισμών ή όχι; 
Στον παρόν άρθρο λοιπόν παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα αξιοπιστίας για  αυτοκίνητα κατηγορίας σούπερμίνι.
Ειδού λοιπόν οι πίνακες και τα διαγράμματα για κάθε μοντέλο που εξετάζεται.

Opel Corsa

 

Το Opel Corsa παρουσιάζει μια καλή πορεία στις στατιστικές και των τριών οργανισμών, ειδικά όσον αφορά στην τελευταία γενιά του μοντέλου όπου μετά το 2006 και οι τρεις οργανισμοί το αξιολογούν από πολύ καλό (4) ως άριστο(5) για την αξιοπιστία του.

 Ford Fiesta


 

'Οπως το Opel Corsa έτσι και το Ford Fiesta παρουσιάζει μια καλή πορεία στις στατιστικές και των τριών οργανισμών, ειδικά όσον αφορά στην τελευταία γενιά του μοντέλου όπου μετά το 2008 και οι τρεις οργανισμοί το αξιολογούν από πολύ καλό (4) ως άριστο(5) για την αξιοπιστία του.

 Honda Jazz
 

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα της κατηγορίας των σούπερμίνι. Εδώ φαίνεται ότι η παλιότερη γενιά του Jazz τα κατάφερνε καλύτερα από πλευράς αξιοπιστίας μιας και η τωρινή δεν αξιολογείται (μετά από το 2007) με άριστα από τον TUV. Σύμφωνα με τον ADAC το τρέχον μοντέλο τα έτη 2008 νκαι 2009 παρουσιάζει βλάβες που το ακινητοποιούν που βρίσκονται στον μέσο όρο της κατηγορίας των σούπερμίνι, κάτι που βελτιώθηκε στα αυτοκίνητα που παράσχθηκαν το 2010. Γενικά οι στατιστικές των τριών οργανισμών δεν παρουσιάζουν μεγάλες αποκλίσεις, κάτι που δείχνει την αξιοπιστία του αυτοκινήτου.

 Toyota Yaris
 
 

Το Toyota YARIS e;inai άλλος ένας πρωταθλητής στην αξιοπιστία. TUV και DEKRA το αξιολογούν άριστο για όλα τα χρόνια που μελετάμε. Ο ADAC το αξιολογεί ως πολύ καλό.

 VW Polo
 

Το Polo είναι ένα ακόμη αυτοκίνητο όπου οι στατιστικές διχάζονται. Κατά τον TUV, η αξιολόγηση του Polo είναι κακή όλα τα χρόνια που μελετάμε. Ο DEKRA δείχνει μια μεγάλη βελτίωση της αξιοπιστίας ου αυτοκινήτου μετά το 2008 που εμφανίστηκε το τρέχον μοντέλο. Ο ADAC το αξιολογεί πό καλό ως άριστο, κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν παρουσιάζει βλάβες που το ακινητοποιούν.

 Renault Clio
 

Και στο Ranult Clio οι απόψεις ως προς την αξιοπιστία του διχάζονται μεταξύ των τριών οργανισμών.
ADAC και DEKRA το βαθμολογούν πολύ ψηλά. Ο TUV αξιολογεί το προηγούμενο μοντέλο ως πολύ κακό στην αξιοπιστία και το τρέχουν μετά το 2006 στον μέσο όρο. Κι εδώ παρατηρούμ λοιππόν βελτίωση της αξιοπιστίας μετά την αλλαγή του μοντέλου.


 Fiat Grande Punto
 

Το Fiat Punto είναι ένα από τα μοντέλα με παράδοση στην κακή βαθμολογία από τους γερμανικούς οργανισμούς αξιολόγησης της αξιοπιστίας. Στην τρέχουσα έκδοση, DEKRA και ADAC το αξιολογούν στο μέσο όρο εώς πολύ καλό. O TUV το αξιολογεί από πολύ κακό ως κακό. ADAC και TUV συμφωνούν στην πτώση της αξιοπιστίας ου μοντέλου για τη χρονιά του 2008. Από το 2009 και μετά φαίνεται να υπάρχει βελτίωση.

Nissan Micra


Το Micra εμφανίζει μια αρκετά καλή εικόνα στατιστικών και από τους τρεις γερμανικούς οργανισμούς. Ενώ στα μοντέλα μέχρι το 2006  η αξιοπιστία του αξιολογούνταν και από τους τρεις οργανισμούς στον μέσον όρο, μεταγενέστερα αξιολογούνται από πολύ καλά μέχρι άριστα από TUV και ADAC. Ο Dekra  για όλα τα χρόνια παταγωγής του Micra που εξετάζονται το αξιολογεί ως μέτριο (3)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...