Άνοδος στις τιμές των προσιτών μεταχειρισμένων τα έτη 2015-16!

Άνοδος παρατηρήθηκε στις τιμές των πολύ προσιτών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που μπορεί να αποκτήσει κανείς με χαμηλά βαλάντια. Υπάρχουν πολλοί και διάφοροι λόγοι που συντρέχουν σε αυτό. Στο άρθρο αυτό θα δούμε τους λόγους αυτούς που οδήγησαν στην αύξηση αυτή καθώς και αλλαγές στις τιμές συγκεκριμένων μοντέλων.

Διανύουμε ίσως τον 7ο χρόνο μέσα στην χρηματοοικονομική κρίση. Μια κρίση που επηρέασε βαθιά όλους τους τομείς στη ζωή μας. Ειδικότερα στον τομέα του αυτοκινήτου, είδαμε τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων να καταποντίζονται και να γυρίζουν πίσω στο επίπεδο του..1980! Αντίστοιχα στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, η κρίση έκανε τα καινούργια αυτοκινητα να απαξιώνονται με γοργούς ρυθμούς.

Στον τομέα των προσιτών μεταχειρισμένων, σύμφωνα με τις τιμές που λαμβάνουμε κάθε χρόνο εδώ στο carblogger.gr, παρατηρήσαμε στην αρχή της κρίση μια πτώση στις τιμές τους. Στη συνέχεια, οι τιμές έμειναν για κάποια χρόνια σταθερές. Ωστόσο, περίπου τα τελυταία 1,5-2 χρόνια, οι τιμές των προσιτών μεταχειριμένων άρχισαν ξανά να ανεβαίνουν. Οι λόγοι που συντρέχουν σε αυτό είναι οι παρακάτω:

1) Στροφή του αγοραστικού κοινού στα προσιτά μεταχειρισμένα. Ο αγοραστής, μην έχοντας χρήματα για να αποκτήσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο ή ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο, στρέφεται αναγκαστικά στην αγορά ενός αυτοκινήτου με λίγα χρήματα. Αυτό αυξάνει προφανώς τη ζήτηση και ως γνωστόν όταν αυξάνεται η ζήτηση ενός προϊόντος αυξάνεται και η αξία του.

2) Δραματική μείωση στην παροχή δανείων και χρηματοδοτήσεων για αγορά αυτοκινήτου.  Ένας βασικός λόγος που η αγορά αυτοκινήτου κινούνταν προ κρίσης ήταν και η άπλετη παροχή δανείων από τις τράπεζες για απόκτηση αυτοκινήτων. Επιπρόσθετα και τα χρηματοδοτικά προγράμματα από τις ίδιες τις εταιρίες δίνονταν πολύ εύκολα στον αγοραστή. Σήμερα, για να πάρει κανείς χρηματοδότηση για αγορά αυτοκινήτου, πρέπει να περαστεί από πολλούς ελέγχους για να πιστοποιηθεί η ικανότητα αποπληρωμής του. Έτσι λόγω της μείωσης παροχής δανείων και χρηματοδοτικών προγραμμάτων για την απόκτηση αυτοκινήτου, μειώνεται η αγορά των καινούργιων και ελαφρώς μεταχειρισμένων και ο αγοραστής στρέφεται στο προσιτό μεταχειρισμένο με τα γνωστά επακόλουθα.

3) "Φιλική" πολιτική της κυβέρνησης στα παλαιότερα αυτοκίνητα.  Ίσως είμαστε η μόνη χώρα στον κόσμο όπου τα παλαιότερα αυτοκίνητα πληρώνουν χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας!  Και σε αυτή την περίπτωση, το παλιό και προσιτό μεταχειρισμένο δεν συνεπάγεται εξωπραγματικά πάγια έξοδα οπότε δεν χάνει την αξία του. 

Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι και οι ανακατατάξεις στο περιεχόμενο τριών πολύ σημαντικών άρθρων που αφορούν το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο:




Μερικά παραδείγματα δίνουμε παρακάτω:

Mazda Xedos (1992-1999)


Το βρίσκαμε σε τιμές που αρχίζουν από 1000 ευρώ περίπου. Σήμερα, οιι τιμές στις αγγελίες αρχίζουν περίπου από 1500 ευρώ

Nissan 100NX (1990-1996)


Ό,τι ισχύει και για το Mazda Xedos

Opel Tigra (1994-2000)


Ό,τι ισχύει και για το Mazda Xedos

Alfa Romeo 147 (2000-04) (προ facelift)


Το βρίσκαμε σε τιμές που αρχίζουν από 2000 ευρώ περίπου. Σήμερα, οι τιμές στις αγγελίες αρχίζουν περίπου από 2500 ευρώ περίπου


Αν σας άρεσε το θέμα κάντε “Like” και "Share" στους Φίλους σας!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Loading...